צפו בדמעות ושלט באיילון: אברי גלעד נפרד מ"העולם הבוקר" לאחר 15 שנים

המנחה והמגיש הוותיק נפרד בהתרגשות רבה מתכנית הבוקר של "רשת 13", אותה הגיש במשך שנים ארוכות: "תודה רבה רבה. אני קצת בוכה" | צפו בפרידה המרגשת

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/01/22 11:38 כו בשבט התשפב

בדמעות ושלט באיילון: אברי גלעד נפרד מ"העולם הבוקר" לאחר 15 שנים
השלט באיילון, "תודה אברי", צילום: רשת 13

הוא עשה את זה במשך 15 שנים, והבוקר (ו') זאת היתה התכנית האחרונה אותה הגיש במסגרת תכנית הבוקר של רשת 13, "העולם הבוקר". המנחה והמגיש אברי גלעד נפרד בהתרגשות רבה מחבריו לתכנית, שהפיקו עבורו אירוע פרידה לא רגיל.

לאחר מספר ברכות מפי פוליטיקאים, אנשים קרובים ומגישים איתם עבד במרוצת השנים, ולאחר הופעה פרטית של הזמר קובי אוז ששר: "למה עזבת אותנו?", הגיעה הפתעה לא רגילה בכלל. השידור הועבר מהאולפן אל מעל נתיבי איילון, שם עמדה מיכל מנור שהציגה שלט חוצות הנושא את תמונתו של אברי עם הכיתוב "תודה אברי". מנור אמרה: "הנה, מה שרצית, אתה בר רפאלי, מקווה שהובכת כהוגן". 

לאחר סרטון ברכות מרגש של מתאמני "רוטינת הבוקר", תכנית קצרה בת 10 שמשודרת לפני העולם הבוקר, אברי הודה על ההפקה ונשאל על ידי רותם ישראל: "אתה רוצה לבכות? אתה בוכה?", גלעד השיב לה: "אני קצת, בוכה כן, הפוליטיקאים זה מאוד מכובד ומכבד, אבל האנשים הפשוטים שעשיתי איתם את הרוטינה, בשבילם אני פה והשלט ריגש אותי בטירוף, אני מקווה שזה כבר ירד".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן