הנס של אורית מרק אטינגר: "צור הוא האור בחיי, לא יכולה לדמיין מה היה יכול לקרות"

הבת והאחות השכולה, אורית מרק אטינגר, שיתפה במקרה המהביל שקרה לה כאשר בנה הקטן נפל לתוך מדורה בוערת וניצל: "שלפתי אותו כל כך מהר שהאש עוד לא נתפסה חזק על הבגד. ובכך זה לא הגיע לגוף. הוא הדבר הכי יקר לי בעולם הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/23 13:10 ו באייר התשפג

הנס של אורית מרק אטינגר: "צור הוא האור בחיי, לא יכולה לדמיין מה היה יכול לקרות"
אורית מרק אטינגר, צילום: טרלן בן אבי

אורית מרק אטינגר, פעילה בולטת ברשתות ובת ואחות שכולה, שיתפה אמש (ד') בנס הגדול שקרה לה כאשר הצליחה להציל את בנה שנפל לתוך מדורה בוערת. "אנחנו נמצאים בבר גיורא יחד עם המשפחה שלי, יושבים סביב המדורה שרים ומנגנים. צור מסתובב בין כולם. פתאום אני רואה את צור נופל על הגב ישר לתוך המדורה הבוערת. הראש וחצי גוף שלו בתוך האש", היא כתבה אחרי שציטטה את מזמור לתודה.

הרגעים הדרמטים: "הדופק שלי על 200, מפחד פחד מוות"

"במאית השניה אני קופצת לאש מושכת אותו מהרגליים במהירות", היא מספרת על התושייה שלה ברגעים הקריטיים. "תוך כדי אחי מהר קופץ ומרים את הראש שלו, גיסתי מתחילה לכבות את האש שעל השיער שלו ועל החולצה. אני בינתיים מחבקת אותו תוך כדי שיסכה - גיסתי שהיא גם אחות - שופכת עליו מים ומהר מובילה אותנו לבית המואר ואומרת לי להוריד לו כמה שיותר מהר את הבגדים".

זהירות מאש

זהירות מאש | צילום: shutterstock

"הדופק שלי על 200. מפחד פחד מוות! נכנסים לבית מפשיטים אותו. גיסתי מורידה לו את כל הבגדים יחד איתנו. הגוף נקי! השיער נשרף בחלקו אבל נקי! שלפתי אותו כל כך מהר שהאש עוד לא נתפסה חזק על הבגד. ובכך זה לא הגיע לגוף", היא כתבה בהקלה.

"הילד היה בתוך האש. לא בקטנה, לא בצד. באמצע המדורה"

היא המשיכה בסיפור ההודיה: "אחרי כמה דקות שהביאו לי מים, הסדרתי נשימות. צור נרגע. אחים שלי ועוד שהיו בחוץ, מגיעים ולא מאמינים לראות את צור משחק! הילד היה בתוך האש. לא בקטנה, לא בצד. באמצע המדורה! והוא יצא נקי. כותבת את זה בדמעות... צור הוא האור בחיי. הוא החיים שאחרי המוות. הוא הדבר הכי יקר לי בעולם הזה! והיום.... אני לא יכולה לדמיין מה היה יכול לקרות".

"אומרת תודה, תודה, תודה, תודה! תודה לריבונו של עולם שנתן לי תושיה ובאינסטינקט של אמא גרם לי לשלוף אותו משם ולצרוח תוך כדי. תודה לריבונו של עולם שכולם ראו את זה, קלטו והסתערו לעזור. תודה לריבונו של עולם שהילד שלי יצא מזה ללא פגע! העובדה שראיתי אותו בתוך האש וראיתי מול העיניים את הגרוע מכל, גורמת לי להבין איזה נס קרה לנו!".

מרק צירפה תמונה של החולצה וכתבה: "החולצה הזו, רק מראה את גודל הנס! רואים שהוא נפל וכל הגב שלו והידיים היו בתוך האש.. על זה אני מודה היום!". היא כתבה כי בשבת  הם יאמרו הגומל ויערכו מסיבת הודיה: "תודה לך ריבונו של עולם, שהשארת לנו את הילד שלנו, צור שחר. תודה".