הצצה פרק חדש לקופה ראשית: מי צריך לקבל את הטיפ על המשלוח?

בפרק השביעי בעונה הרביעית של קופה ראשית, העובד המסור של "שפע יששכר", ראמזי, מתעקש לא לקבל את הטיפ שקיבל על המשלוח שעשה, ומסביר שהכסף צריך להתחלק בין כל מי שלקח חלק במשלוח

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/23 12:08 י בסיון התשפג

פרק חדש לקופה ראשית: מי צריך לקבל את הטיפ על המשלוח?
צילום: צילום מסך כאן 11

העונה החדשה והרביעית של "קופה ראשית", סדרת הקומדיה של כאן 11, מצליחה לרשום נתוני רייטינג מרשימים מאוד עבור הערוץ, שמוצא את עצמו בדרך כלל בתחתית טבלת נתוני הרייטינג. עד כה שודרו שישה פרקים לעונה, וכל אחד מהם זכה להצלחה ואהדה רבה בקרב הקהל, וללא ספק העלה את מעמד הערוץ.

הצצה לפרק של קופה ראשית:

הצצה לפרק של קופה ראשית צילום: כאן 11

בפרק שישודר מחר (ד'), שקיבל את השם "קופה אדומה", לקצבים ניסים ואנטולי נמאס שרק השליחים מקבלים טיפים, וללקוחה המרגיזה שוני נמאס שמוש הפראייר, בעלה האומלל, קונה כל דבר שמנסים למכור לו, ולכן היא מנסה ללמד אותו לומר לא. בהצצה לפרק ראמזי מגיע לחדרה של שירה שטיינבוך, מנהלת הסופר, אותה הוא מכנה בוסגה. ראמזי העובד המסור מעניק לשירה שטר של 200 שקלים, וכשהיא תוהה לגבי המתנה הוא מסביר שמדובר בטיפ שקיבל.

מנהלת הסופר מנסה להסביר לעובד שהטיפ מיועד אליו, מכיוון שהוא ביצע את המשלוח ללקוחה, אך ראמזי מתעקש שהטיפ צריך להתחלק בין כל העובדים שלקחו חלק, החל מהקצבים ועד לירקנית. בהמשך העובד נשבע לשמור אמונים לרשת המרכולים, "ללא כל תנאי".