קרבות הרייטינג כאן 11 בפער אדיר על המתחרים - נועה קירל כמעט שברה את השיא

חצי גמר האירוויזיון ששודר אתמול הצליח להעניק לכאן 11 את המקום הראשון בטבלת נתוני הרייטינג, עם פער אדיר מול הערוצים המתחרים. המשדר הגיע לנתון גבוה במיוחד וכמעט שבר את השיא של זוכת האירוויזיון האחרונה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 10/05/23 09:55 יט באייר התשפג

כאן 11 בפער אדיר על המתחרים - נועה קירל כמעט שברה את השיא
נועה קירל, צילום: רפי דלויה

מלחמת הרייטינג מצליחה להפתיע בכל יום מחדש, כשארבעת הערוצים מתחרים זה בזה עם עליות ומורדות. בעוד קשת 12 מצליחה לשמור על המקום הראשון כמעט באופן קבוע, המתחרה הנצחית רשת 13 נאבקת לשרוד והערוצים 14 ו-11 חווים תנודות משמעותיות, לכאן ולכאן.

נועה קירל כמעט שברה את שיא הרייטינג של נטע ברזילי

אתמול (ג') תאגיד השידור הציבורי, כאן 11, רשם לעצמו הישג מרשים במיוחד בזמן שידור חצי גמר האירוויזיון בליברפול. בעוד רוב הזמן הערוץ מתחרה על המקום השלישי בטבלה, הפעם התאגיד טיפס למקום הראשון בפער אדיר. חצי הגמר הגיע ל-23.7% רייטינג, כשבזמן הביצוע של נועה קירל, נציגת ישראל, טיפס ל-34.2% רייטינג ולמעלה ממיליון צופים. הפעם האחרונה שחצי גמר של אירוויזיון הגיע לנתון כזה הייתה ב-2018, עם נטע ברזילי, ועמד על 23.8% רייטינג. בהבדל של עשירית אחוז, נועה קירל כמעט שברה שיא.

ההצלחה לא פגעה בקשת 12 וערוץ 14

נראה שההצלחה של האירוויזיון לא פגעה בקשת 12, ששידרה משדר חדשות בשעות הפריים טיים וזכתה ל-13.4% רייטינג, פחות או יותר הנתון הקבוע שלה. גם הפטריוטים של ערוץ 14 הצליחה לשמור על יציבות, ואפילו עלייה קלה, עם 7.7% רייטינג. למקום האחרון בטבלה הגיעה רשת 13, גם היא עם משדר חדשות, שהסתפק ב-5.5% רייטינג בלבד.