לאחר עזיבת ברדוגו: העיתונאי עובר מחדשות 12 לערוץ 14

לאחר שנודע שהפרשן הבכיר של הערוץ, עוזב את רצועת השידור של השעה 19:00, עתה נודע כי מי שנבחר בערוץ להחליפו, הוא העיתונאי הוותיק אמיר איבגי. איבגי יעזוב את ההשתתפות באולפן שישי אך ימשיך לשדר בגלי צה"ל

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/05/23 15:14 יא באייר התשפג | עודכן בתאריך 02/05/23 15:28

לאחר עזיבת ברדוגו: העיתונאי עובר מחדשות 12 לערוץ 14
יעקב ברדוגו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השינויים בערוץ 14: מוקדם יותר השבוע, דיווחנו כי הפרשן הפוליטי של ערוץ 14, יעקב ברדוגו, עוזב את תוכניתו היומית המשודרת בשעה 19:00 בערוץ. עתה נודע, כי מי שיחליפו בהגשת התוכנית יהיה העיתונאי אמיר איבגי. ערוץ 14 אישר את הידיעה.

עוזב את אולפן שישי ועובר לערוץ 14

איבגי, מגיש יומן הצהריים של גל"צ, שב לערוץ 14, לאחר ששימש בעברו כמגיש בערוץ 20. בעקבות המינוי, איבגי עוזב את השתתפותו בתוכנית אולפן שישי של ערוץ 12. מדובר בהתחזקות משמעותית של הערוץ, לאחר מעברו של שרון גל מרשת 13 לפני כחודשיים.

איבגי ימשיך להגיש את יומן הצהריים של גל"צ. מערוץ עכשיו 14 נמסר: "אנו מברכים את העיתונאי הותיק והמוערך אמיר איבגי על הצטרפותו לצוות החדשות המוביל של ערוץ החדשות הטוב בישראל ועם הצמיחה הגבוהה ביותר בשנה האחרונה, ואין לנו ספק שאיבגי, יחד עם שאר מגישי ופרשני הערוץ, יזניקו את הרייטינג לנקודות שיא נוספות".

איבגי

איבגי, חיזוק לערוץ 14. צילום: Miriam Alster/Flash90

ברדוגו ימשיך להופיע בערוץ ויגיש תוכנית שבועית

על פי הערוץ, ברדוגו עצמו הוא זה שביקש מהנהלת הערוץ לעבור מרצועת השידור ולחזור לתוכניתו השבועית ביום חמישי. בערוץ מוסיפים עוד כי ברדוגו ימשיך לככב על המסך גם בשאר ימות השבוע כפרשן הפוליטי של הערוץ וכי הוא יופיע בכל התוכניות המרכזיות ובמהדורת החדשות המרכזית. בנוסף, אמרו בערוץ כי "עובדים בערוץ על תכנית ראיונות חדשה שתעלה בקרוב. פרטים נוספים אודותיה יפורסמו בהמשך".

אולפני ערוץ 14

אולפני ערוץ 14, איבגי מחליף את ברדוגו צילום: יח"צ ערוץ 14