"חפלה מרוקאית": העיתונאי הימני נגד המחאה תחת ביתו של אהרן ברק

אמיר איבגי שיתף ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו תקף את מחאת ה"חפלה המרוקאית", תחת ביתו של אהרון ברק: "חרפה וגול עצמי למחנה הימין" | כותרת המחאה, אותה יזמו שורת ארגוני ימין, היא: "אם הוא לא הצליח למצוא שופט מרוקאי אחד לעליון, אנחנו נביא את המרוקאים אליו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 11:45 י באייר התשפג

"חפלה מרוקאית": העיתונאי הימני נגד המחאה תחת ביתו של אהרן ברק
אמיר איבגי , צילום: Miriam Alster/FLASH

צהלולים וחאפלה תחת ביתו של אהרון ברק: שורה של ארגוני ימין, החליטו לקחת צעד קדימה את המחאה נגד בית המשפט העליון, ופרסמו ברשתות הזמנה לציבור  להשתתף ב"חאפלה מרוקאית" מתחת לביתו של שופט העליון בדימוס, אהרון ברק. בכרזה נכתב: "אם הוא לא הצליח למצוא שופט מרוקאי אחד לעליון, אנחנו נביא את המרוקאים אליו". מפגן המחאה אמור לצאת ביום חמישי השבוע בשעות הערב, בהשתתפותם של ארגונים שונים, ביניהם: חותם, בצלמו, נחלה, הציונות הדתית, דרור, עד כאן, ריבונות ואפילו תנועת הנוער אריאל.

"המחאה הזאת היא חרפה וגול עצמי למחנה הימין"

הפרסום על המחאה עורר הדים ותגובות רבות ברשתות החברתיות. בין המגיבים היה איש התקשורת אמיר איבגי המזוהה עם הימין. איבגי פרסם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו תקף את המחאה, בטענה שהיא מרדדת את המורשת המרוקאית: "המחאה הזאת היא חרפה וגול עצמי למחנה הימין", כתב איבגי. "מי שנאבק באמת למען ייצוג שוויוני לא מרדד מורשת מפוארת לצהלולים וחפאלה".