דור צדק, שקד התנהגה כמו ילדה - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה

פרק ההחלטה של אהבה חדשה הציב את הזוגות בפני הבחירה: להישאר יחד לשלושה ימים נוספים או לעזוב ולהמשיך הלאה? שקד החליטה לברוח, דניאל נפרדה מרן, ניר שבר ליובל את הלב ורק משה ונויה הצליחו לשרוד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 30/04/23 11:56 ט באייר התשפג

דור צדק, שקד התנהגה כמו ילדה - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה
אהבה חדשה, צילום: צילום מסך רשת 13

בפרק הקודם של אהבה חדשה ניר נשבר, שוב, ואיים לעזוב את הווילה. דור התוודה שחסר לו רגש בקשר עם שקד בזמן שצייר אותה על הספה בדירה שלו, דניאל ורן ניהלו זוגיות בשתיקות, ואצל נויה ומשה המצב נראה אופטימי קצת יותר. 

במקום להודות בטעות, שקד בחרה להיעלב בצורה מוגזמת ומוקצנת

הפרק של אהבה חדשה נפתח בשיחה בין דור לשקד. דור, כנראה בניסיון להכניס סוף סוף עומק לקשר, זרק וידוי חשוף, "אחד החברים הטובים שלי התאבד לפני 12 שנים". שקד, באינטליגציה רגשית של ילדה בת שנתיים, שתקה במשך כמה שניות עד ששאלה, "מה עושים? רוצה ללכת להתאמן?". מודה שהייתי צריכה להריץ אחורה ולוודא שלא פספסתי משהו, כי הסצנה הזאת הייתה קשה לצפייה.

מאוחר יותר דור התנהל בבגרות ושיתף את שקד באכזבה שלו ממנה. הוא הודה שהוא מצפה מקשר לקצת יותר מפאן וכיף, לקצת עומק ורגשות. הוא אפילו לא הסתפק באמירה לחלל האוויר, אלא ביסס אותה על הסיטואציה מהבוקר וטען שהוא מרגיש פערי גילאים. במקום להודות בטעות ולהבין שהתנהלה בצורה הזויה, שקד בחרה להיעלב בצורה מוגזמת ומוקצנת וסירבה לנהל שיח בוגר עם דור.

צילום: צילום מסך רשת 13

משה לא מפסיק לצאת מאיזור הנוחות שלו

הפרק המשיך בבילוי משותף של נויה ומשה בשוק. נויה, כמו קלישאה של בחורה, לא הפסיקה לבקש ממשה לקנות לה דברים, והוא ענה לכל בקשותיה וסחב לה את השקיות, כמו קלישאה של גבר. מאוחר יותר השניים הלכו לסדנה ובה התבקשו לכתוב על גופם דברים שמאפיינים אותם. משה לא היה צריך לומר בקול שזה לא איזור הנוחות שלו, ראו את זה עליו מיד. 

מהרגע שמשה נכנס לתכנית, הוא לא מפסיק להתעלות על עצמו ולצאת מאיזור הנוחות שלו. הוא התלבש כמו בחורה, הוא נפתח ושיתף רגשות אישיים, ונתן את עצמו במאה אחוז לתהליך. ההתמסרות של משה היא כנראה הסיבה שנויה מצליחה סוף סוף לשחרר את הקשרים הקודמים שלה ולהתמקד בקשר הנוכחי, ונראה שזה די הולך לה.

נויה ומשה בסדנה זוגית

נויה ומשה בסדנה זוגית צילום: צילומסך רשת 13

לא נראה שדניאל מנסה לעבור שום תהליך

מי שצריכה ללמוד דבר או שניים ממשה היא דניאל. את רוב השהות שלה בתכנית היא מעבירה בלטישת עיניים ביובל וניר, ולא מפסיקה לחלום שגם לה יהיה משהו כזה. הגיע הזמן שדניאל תבין שהבעיה היא לא בגברים שמשדכים לה, אלא בצורה שבה היא מתייחסת אליהם. בניגוד לבנות האחרות, וגם לבנים, לא נראה שדניאל מנסה לעבור שום תהליך. להפך. עם כל גבר חדש שמגיע, היא מציבה עוד ועוד חומות.

במשך שלושת הימים עם רן, דניאל לא הסכימה לתת מעצמה אפילו קצת. היא לא ניסתה להכיר אותו, להיפתח בפניו, ליצור זוגיות אמיתית כלשהי. בזמן המועט שנשאר להם עד ההחלטה, היא בחרה לצאת לדאבל-דייט עם יובל וניר, ולהעביר את הזמן בקנאה בכימיה הטובה ביניהם. רן ניסה להקליל את המצב, אבל כמו הגברים הקודמים שיצאו עם דניאל - לא היה לו סיכוי.

דניאל מקנאה בניר ויובל

דניאל מקנאה בניר ויובל צילום: צילום מסך רשת 13

יובל התנהגה בבגרות שהפתיעה אותי

ומדניאל - למושא קנאתה. הזוג הוותיק מבין הארבעה, בפער יש לציין, הספיק לפתח זוגיות של ממש. יש רגשות, כיף להם ביחד, יש כימיה טובה והם מבינים זה את זו. אבל הבעיה היא אותה בעיה, וניר לא מסוגל להתעלות עליה. לא משנה כמה הם יאהבו זה את זו, ניר לא יכול להמשיך להישאר במקום שעושה לו רע. וכמו שהוא קעקע על היד שלו, "כיף לך, תישאר", עליו לדעת ללכת כשלא כיף לו.

ולמרות שהאמנתי כך באמת, גם לי קצת נשבר הלב ברגע הפרידה שלהם. במשך דקות ארוכות ניר התקשה להוציא את המילים, וגם אחרי שהוציא אותם הוא התקשה ללכת ולארוז את הדברים שלו. למרות שיובל רצתה שיישאר, והיא הבהירה את זה בכל דרך, היא התנהגה בבגרות שהפתיעה אותי. היא הכילה אותו, לא כעסה, לא בכתה, וכיבדה אותו עד הרגע האחרון. אבל הבכי שלה ברגע שהוא סגר את הדלת - שבר את ליבי, אין ספק.

יובל התנהגה בבגרות

יובל התנהגה בבגרות צילום: צילומסך רשת 13

דניאל ורן נפרדו, שקד ברחה, ורק משה ונויה המשיכו

לא נפלתי מהכיסא כשדניאל בחרה שלא להמשיך לשלושה ימים נוספים עם רן. אחרי שלא השאירה לו כל סיכוי, לא היה לקשר הזה טיפת תקווה. שמחתי שנויה הצליחה סוף סוף להיקשר קצת למישהו ובחרה להמשיך עם משה לשלושה ימים נוספים, ולמרות שאני סקפטית לגבי היכולת שלהם להפוך לזוג אמיתי - אני שמחה שלפחות זוג אחד בתכנית שרד.

שקד, לעומת יובל, התנהגה בחוסר בגרות מחרידה. מהרגע שדור אמר לה את המשפט ההוא, המוצדק לדעתי, היא סירבה לדבר איתו לאורך כל היום. היא לא ניסתה לשמוע מה יש לו לומר, לחשוב מה גרם לו לומר זאת, אלא בחרה לארוז את הדברים שלה וללכת בלי לומר לו שלום. אחרי החיבור החזק שנוצר ביניהם, לא ברור למה שקד בחרה לסיים את הקשר בצורה דרמטית כל כך.

פרידה דרמטית

פרידה דרמטית צילום: צילומסך רשת 13

בפרק הבא של אהבה חדשה דור, יובל ודניאל, שנותרו לבד לא יזכו לבחור לבד את בני הזוג שלהם, אלא הפקת התכנית בחרה אותם בשבילם ועליהם לאסוף אותם מנקודות נבחרות. קשה לראות כיצד יובל תצליח להמשיך הלאה ולהיכנס לקשר חדש אחרי מה שעברה, אבל נצטרך לחכות ולצפות.