שאולי עשה טעות חמורה - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה

פרק ההחלטה של אהבה חדשה הגיע והציב בפני הזוגות את הבחירה: נשארים יחד לשלושה ימים נוספים או נפרדים כעת? דניאל אפילו לא חיכתה לרגע ההחלטה וגם דור ההווה מצא עצמו בחוץ

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 20/04/23 19:05 כט בניסן התשפג

שאולי עשה טעות חמורה - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה
צילום: צילום מסך רשת 13

בפרקים הקודמים של אהבה חדשה נויה ניסתה להתמודד עם המציאות המורכבת לאחר חזרתו של דור, במקביל לניסיון לבנות זוגיות עם דור החדש, אותו היא מכנה "דור ההווה". יובל וניר המשיכו להתאהב ובמקביל לדאוג מהפערים העצומים ביניהם, שאולי ודניאל הספיקו ליהנות ביחד ואז לריב ולא לדבר, ורק דור ושקד לא הפסיקו לצחוק.

יובל החלה לחשוש, ובצדק, שברגע האמת ניר יחליט ללכת

בפרק החדש של אהבה חדשה הזוגות יצאו לבילוי זוגי אחרון לפני רגע ההחלטה, הזדמנות אחרונה לבחון את הקשר הזוגי ביניהם. יובל החליטה לקחת את ניר לבילוי בחיפה ולהראות לו את הבר שבו עבדה, חוויה שהתחילה טוב והמשיכה קצת פחות. ניר שמח לראות את הסביבה הבטוחה של יובל, אך עד מהרה הרגיש את האינטנסיביות מדגדגת לו בגרון.

שוב, כמו מהרגע שניר הגיע, הוא הרגיש שהמקום הזה לא כל כך מתאים לו, שהאווירה לא בשבילו ושיובל לא בדיוק בראש שלו. יובל החלה לחשוש, ובצדק, שברגע האמת ניר יישבר ויחליט ללכת. ניר ניסה להרגיע אותה ולטעון שהוא רק משתף ברגשותיו, אך יובל כבר נכנסה ללחץ.

צילום: צילום מסך רשת 13

במקום לבקש סליחה, שאולי לא הפסיק להתגונן

הבוקר של דניאל ושאולי התחיל זוהר עוד פחות. אחרי ששאולי הטיח בפני דניאל אמירות קשות, ביניהם טען שהיא קטנונית וקצת מקובעת, דניאל לא הצליחה להמשיך הלאה. בעוד כל אחד מהם בצור בעמדתו, השניים שמרו על שתיקה ממושכת. בהמשך שאולי ניסה לפתח שיחה נוספת, אך שוב עשה את זה בצורה הגרועה ביותר. ברור שהוא לא התכוון לפגוע בדניאל בדבריו, הוא פשוט שוכח לומר לה את זה.

דניאל ניסתה להסביר שוב ושוב שהיא פגועה, שהיא הרגישה ששאולי שופט אותה אחרי יום וחצי של היכרות ושקשה לה לעבור על זה בשתיקה. שאולי, מצידו, רק ניסה שוב ושוב להתגונן. הוא הסביר שזו החוויה שלו, שהוא רק שיתף איך הוא מרגיש, טען שהיא תקפה אותו יותר מדי והמשיך את כדור השלג, במקום לומר מילה אחת פשוטה: סליחה. לא בטוח שדניאל הייתה סולחת מיד, אך ייתכן מאוד שהייתה נותנת לו צ'אנס נוסף והוא לא היה מוצא את עצמו חוזר הביתה בשלב מוקדם כל כך.

צילום: צילום מסך רשת 13

אם נויה לא תשחרר את הקשר עם דור היא לא תוכל להתקדם

בגזרת נויה ו"דור ההווה", כפי שהיא מכנה אותו, "דור העבר" המשיך לרחף מעל הכל. למרות שדור ביקש ממנה בפירוש להפסיק להתעסק בדור הקודם ולהתחיל להתמקד בקשר החדש, נויה פשוט לא הצליחה לשחרר. היא המשיכה לדבר על דור העבר, על ההבדלים ביניהם, על כמה הם לא התאימו, ואפילו הצטרפה פתאום לארוחה משותפת עם דור ושקד. דור ההווה רק ניסה לעשות מאמצים להתקרב אליה, אך היא לא אפשרה לו יותר מדי.

בסופו של דבר, כשהגיע רגע ההחלטה, נויה לא הפתיעה כשבחרה שלא להמשיך עם דור. למרות שהתגובה הכועסת שלו הייתה קצת ילדותית, אפשר להודות שהוא די צודק בדבריו. אם נויה לא תצליח לשחרר את הקשר הקודם שלה - שלא ברור כל כך למה היא תקועה עליו, הרי היא די סבלה - היא פשוט לא תוכל להתקדם הלאה, ולא משנה מי יעמוד מולה.

שקד מוציאה מדור את הצד הקליל שלא בא לידי ביטוי עם נויה

לפחות לזוג אחד העולם חייך. שקד ודור הלכו להתאגרף יחד, כי מה יותר רומנטי מלהרביץ זה לזו, ועד מהרה הבילוי התגלגל לקעקוע משותף. מדובר בצעד משמעותי שהולך להישאר איתם שנים רבות, אך נראה שהשניים התייחסו לכל זה די בקלילות. אין ספק ששקד מצליחה להוציא מדור את הצד הקליל והכיפי שלו, כזה שלא הצלחנו לראות כלל כשהוא היה עם נויה. 

למרות הדרמה שהזוג הזה עבר מהרגע שנכנס, והוא עבר, הם הצליחו להתעלות על זה בצורה יפה. ברגע ההחלטה היה ברור שדור יבחר להשאיר את שקד, וזו החלה לבכות מרוב התרגשות. שקד טענה שהיא אף פעם לא נפתחה ככה, ומודה שקצת הופתעתי לשמוע את זה אחרי שבשלושת הפרקים שלהם יחד הם בעיקר צחקו ולא ירדו לעומק יותר מדי.

צילום: צילום מסך רשת 13

קשה לראות כיצד ניר יוכל להתגבר על המשקעים שמטרידים אותו

רגע ההחלטה של ניר ויובל הגיע. יובל לא היססה כשנתנה לניר את התשובה הצפויה וביקשה שיישאר. אחרי לבטים רבים, ניר החליט להמשיך להילחם על הקשר ולהישאר עם יובל לשלושה ימים נוספים בוילה. הבחירה של ניר משמחת ואפילו מרגשת, ואין ספק שבין השניים יש ניצוצות והתחלה של אהבה, אך קשה לראות כיצד ניר יוכל להתגבר על המשקעים שמטרידים אותו. הפורמט לא הולך להשתנות וכך גם יובל, ושני אלו עלולים להוות בעיות שרק יתגברו.

בפרק הבא נראה שהחששות אכן מתממשים, ומסתמן פיצוץ דרמטי בין יובל וניר. עוד לא ברור על מה בדיוק, אבל תחושת החנק של ניר רק מתגברת ולא נראה שהיא הולכת להיעלם בקרוב. האם הם יצליחו לשרוד משבר נוסף? נצטרך לחכות ולגלות.