ניר חייב לעזוב, ומהר - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה

בפרק של אהבה חדשה נויה ודניאל בחרו בני זוג חדשים, דור ושקד נהנו מהמשימה הזוגית ורק לניר נמאס. לא משנה מה יובל ניסתה לעשות, ניר רצה ללכת הביתה, ואם הוא באמת אוהב את יובל הוא חייב לעשות את זה כבר

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 23/04/23 12:22 ב באייר התשפג

ניר חייב לעזוב, ומהר - כל מה שפספסתם בפרק של אהבה חדשה
ניר, אהבה חדשה, צילום: צילומסך רשת 13

בפרק הקודם של אהבה חדשה נויה בחרה להשאיר עוד דור מאחור, דניאל סילקה את שאולי עוד לפני רגע ההחלטה ודור ושקד בחרו להישאר יחד בהסכמה הדדית ואופטימית. אחרי דרמות והתלבטויות רבות, ניר החליט להתעלות על עצמו ולהישאר לשלושה ימים נוספים עם יובל, אך כבר אז הייתה באוויר תחושה שהמילה האחרונה עוד לא נאמרה.

נויה ודניאל בחרו גברים חדשים - משה ורן

ולפני שהמילה האחרונה של ניר נאמרה, נויה שוב התייצבה במעמד הבחירה. מאיה ורטהיימר המשועשעת גרמה לה לחשוב שדור חדש הולך להגיע, אך לא הפעם. נויה התבקשה לבחור בין דודו, כוכב "חתונה ממבט ראשון" לשעבר, לבין משה, באר שבעי חתיך ועממי. אחרי שדודו התעסק ברצון להראות דמות אחרת על המסך וקצת פחות ברצון לאהבה, הבחירה של נויה במשה הייתה הגיונית וחכמה.

גם דניאל חזרה למעמד הבחירה, מותשת מהפרידות שהשאירה מאחוריה, והתבקשה לבחור בין רן היועץ העסקי לגיל זכריה מפיק הפרסומות. כבר כשגיל העיד שהוא מחפש בחורה אופטימית, רגע אחרי שדניאל העידה על עצמה כאדם פסימי מאוד, היה די ברור שהיא תבחר ברן ובפבלו, הכלב האהוב שלו. ההיכרות בין השניים התחילה בצורה קלילה, אך מהר מאוד רן הבין שיש לו עסק עם בחורה מעט חסומה.

צילום: צילום מסך רשת 13

הזוגות קיבלו משימה - דור התלהב קצת יותר מדי

אחרי שנויה ודניאל בחרו בני זוג חדשים, ארבעת הזוגות קיבלו משימה חדשה: עליהם להתחפש זה לזו וללמוד הכל אחד על השנייה, לערב טריוויה משותף. דור השחקן הגיב למשימה בהתלהבות שמעט הדאיגה את שקד, כשהוא שאל בצהלה, "איזו שמלה שלך תתאים לעיניים שלי?". גם שקד נתרמה למשימה והסכימה לשים פאת תלתלים. בהמשך השניים התיישבו לפיקניק בים והחלו ללמוד זה על זו, כששקד שיתפה בפתיחות על הקושי שלה לשתף בפתיחות.

הזוג הוותיק ביותר מבין הארבעה קצת פחות התלהב מהמשימה. או אם תשאלו אותי, מהחיים באופן כללי. ניר קם בלי מצב רוח, יובל השיבה לו בפרצוף חמוץ, והשניים יצאו לקניות עצובות ביחד. המחשבות בראשו של ניר לא הפסיקו לרוץ, כשדבר אחד עומד לנגד עיניו: אני לא רוצה להיות כאן. לא משנה מה יובל ניסתה או הייתה מנסה לעשות, היא לא הייתה יכולה לשנות את תחושותיו הקשות של ניר, שהחלו הרבה קודם.

שקד נבהלה מההתלהבות של דור

שקד נבהלה מההתלהבות של דור צילום: צילום מסך רשת 13

במקום ללמוד מהטעויות הקודמות, דניאל ממשיכה להציב חומות

גם הזוגות החדשים יצאו לבצע את המשימה. משה, שלא התחבר לרעיון להתלבש בצורה נשית וחשופה, הסכים להתעלות על עצמו כדי לשמח את נויה, וזו הצליחה להבחין בכך ולהעריך את הצעד. למרות שהקשר ביניהם לא התחיל עם ניצוצות גדולים, נראה שיש אופטימיות ותקווה כלשהי. בכל אופן, יותר מבקשרים הקודמים של נויה.

גם בגזרה של דניאל ורן התחיל נעים, אבל מהר מאוד רן התחיל להרגיש את החסימה של דניאל. היא עונה על השאלות בצורה קצרה ועניינית, לא מוכנה לנדב יותר מדי פרטים, ומציבה מולו חומות גבוהות וברורות: עד לכאן. הטעות של דניאל בקשרים הקודמים, עם מולי ושאולי, הייתה החומות שלה, העובדה שהיא לא הסכימה לשחרר ולצאת מאזור הנוחות שלה. במקום ללמוד מזה, דניאל רק מציבה חומות נוספות ומקשה על גברים לחדור פנימה לליבה.

דניאל ורן

דניאל ורן צילום: צילום מסך רשת 13

הערב ירד והגיע הזמן לטריוויה. דניאל התחרותית שלפה את התשובות בזו אחר זו, למרות היכרות קצרה מאוד עם רן. נויה ומשה קצת פחות הצטיינו, אך לא נראה שזה הטריד אותם יותר מדי. גם שקד ודור הספיקו להכיר זה את זו, ובנוסף לתלבושת המשעשעת שלהם הם גם ידעו לענות על הרבה מאוד תשובות. רק ניר לא הצליח להשתחרר.

אם ניר באמת אוהב את יובל - הוא חייב ללכת

אחרי שבמשך יום שלם הם התווכחו, שתקו, כעסו ובעיקר סבלו זה עם זו, ניר הסכים לשתף את יובל בתחושות שלו. "אני מרגיש שאני מאבד סבלנות", שיתף את בת זוגתו, "המלחמות במוח שלי מתחילות להיות חזקות מדי". יובל המסכנה ניסתה בחוסר אונים להסביר שמצד אחד היא רוצה שיישאר, טוב לה איתו, ומצד שני לא רוצה שיסבול. ניר החליט להישאר בפרק הקודם כי לא רצה לפגוע ביובל ולשבור לה את הלב, אבל כל עוד הוא נשאר בוילה עם המרמור שלו הוא רק פוגע בה יותר.

ניר ויובל

ניר ויובל צילום: צילומסך רשת 13

ליובל אין שום דבר שתוכל לעשות כדי להקל עליו, ולא משנה כמה יאהבו זה את זו - ניר לא יתחיל להתאהב בפורמט. ארבעת הקירות סוגרים עליו, הוא מרגיש חנוק, ואם הוא באמת אוהב את יובל הוא חייב ללכת ולאפשר לה לבנות זוגיות אמיתית. כי בצורה הזאת, במקום הזה, זה פשוט לא יוכל לקרות ביניהם.