קרבות הרייטינג: התכנית בהנחיית מאיה ורטהיימר עקפה את ערוץ 14

לאחר תקופה ארוכה שבה נמצאו הרחק מאחור, ברשת 13 הצליחו סוף סוף לעקוף שניים מהערוצים המתחרים ולמצב את עצמם במקום השני בטבלת נתוני הרייטינג, עם התכנית "אהבה חדשה" בהנחיית מאיה ורטהיימר

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/23 10:05 כט בניסן התשפג

קרבות הרייטינג: התכנית בהנחיית מאיה ורטהיימר עקפה את ערוץ 14
מאיה ורטהיימר ב"אהבה חדשה", צילום: צילום מסך רשת 13

כבר תקופה ארוכה שרשת 13 נמצאת מאחור במלחמת הרייטינג. קשת 12 מצליחה למצב עצמה בראש הטבלה עם התכניות המצליחות שלה בשעות הפריים טיים, ואפילו ערוץ 14 מבליח מדי פעם במקום הראשון או השני. לא מזמן מנחת "אהבה חדשה", מאיה ורטהיימר, עשתה פדיחה בחשבון האינסטגרם שלה כששיתפה בפני כולם את המצב העגום של התכנית וביקשה מחבריה לצפות ולקדם את התכנית.

"אהבה חדשה" עקפה את "הפטריוטים"

אתמול (ד') נראה שהפדיחה של ורטהיימר דווקא הועילה. אחרי תקופה של נתוני רייטינג ירודים, "אהבה חדשה" של רשת 13 הצליחה למקם את עצמה במקום השני בטבלת נתוני הרייטינג בפריים טיים. למקום הראשון הגיעה, כמעט כרגיל, קשת 12 עם תכניתה "המתחזים", בציון של 14% רייטינג. די רחוק ממנה אך בציון מכובד הגיעה התכנית בהנחיית מאיה ורטהיימר ל-8.4% רייטינג, והשאירה מאחוריה את "הפטריוטים" במקום השלישי עם 7.2% רייטינג. למקום הרביעי הגיע שוב תאגיד השידור הציבורי, כאן 11, עם 4.9% רייטינג לתכנית "המוחרם - שפינוזה".