הצצה קורע: יעל שלביה ועומר אדם חוגגים פסח בדובאי

הזמר המצליח והדוגמנית הבינלאומית שעזבו את ישראל והסעירו מדינה שלמה, מגיעים הערב לארץ נהדרת וחוגגים את ליל הסדר בדובאי יחד עם מירי רגב ודמויות נוספות ומשעשעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 15:04 יג בניסן התשפג

קורע: יעל שלביה ועומר אדם חוגגים פסח בדובאי
צילום: photoburgi, קשת 12

עומר אדם ויעל שלביה הם אחד הזוגות המסוקרים ביותר במדינה. מאז עלו יחד על מטוס ועברו לתקופה לא מוגדרת לדובאי, כמעט כל צעד שלהם הופך לעניין גדול. הערב (ג') הזוג חוזר לתכנית הסאטירה של קשת 12, ארץ נהדרת, ויחגגו יחד את ליל הסדר בדובאי. מי שמחקה את עומר אדם הוא השחקן אוראל צברי, לצד גיה באר גורביץ' שמגלמת את יעל שלביה. לצידם צפויה להופיע גם מירי רגב, אותה מחקה כבר במשך שנים הקומיקאי יובל סמו.

צפו בהצצה לפרק של ארץ נהדרת:

"אם לא הייתי מגיעה לתל אביב, הייתי מוצאת מישהו בבני עקיבא"

לא מזמן שלביה השתתפה בתכנית מחוברים. באחד הפרקים בהן הופיעה היא התאכזבה מכך שקיימים הרבה אנשים שלא מאמינים שיש אהבה בעולם הדתי והחרדי. "אני יודעת שיש שם אהבה אמיתית", היא הצהירה בביטחון, "זוגיות, אהבה, זה משהו שמדברים עליו כל כך הרבה בעולם הדתי, זה הדבר הכי חשוב שיש". הדוגמנית בעצמה אמנם בזוגיות עם זמר מפורסם, אך החיים יכלו לגלגל אותה למקום אחר. "אם לא הייתי מגיעה לתל אביב ולא הייתי מכירה את כל העולם הזה", היא הודתה, "רוב הסיכויים שהייתי מוצאת מישהו בבני עקיבא ומתחתנת איתו".