יעל שלביה במסר מאוהב לבן הזוג: "גאה בך ואוהבת את הלב שלך"

האולפינסטית לשעבר והדוגמנית המצליחה בהווה, יעל שלביה, מפרגנת לבן הזוג שלה בחצי שנה האחרונה עומר אדם. הזמר, שהוציא היום שיר חדש קיבל חיזוק רגשי מבת הזוג שכתבה לו על אהבתה המיוחדת אליו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/12/22 11:10 כז בכסלו התשפג

יעל שלביה במסר מאוהב לבן הזוג: "גאה בך ואוהבת את הלב שלך"
יעל שלביה, צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

הזמר המצליח עומר אדם והדוגמנית המצליחה יעל שלביה חשפו לפני כחצי שנה זוגיות חדשה שהותירה רבים בהלם. היום (ד') הוציא אדם שיר חדש "אני", שיר שמדבר על התקופה האחרונה אותה עובר הזמר, כאשר בין היתר הזמר מתייחס לפרסומים האחרונים בדבר צמצום הפעילות המוסיקלית שלו. 

אדם, פרסם היום (ד') פוסט למעריציו יחד עם השיר החדש שהוציא, ובו רמז מעט על העננה סביב עתידו המוסיקלי ומה באמת קרה בתקופה האחרונה, " אתם מכירים אותי כבר שנים, אתם יודעים שאני לא מדבר הרבה. אני שומר את החיים שלי ואת הרגשות שלי לעצמי ולסביבה שלי.אבל לפעמים כשאתה לא מדבר, אנשים מדברים במקומך"

 אדם כותב  כי הוא רוצה לספר למעריצים מה עבר עליו בתקופה האחרונה  דרך השיר שהוציא ומתחייב שהוא לא עוזב, או בורח, אלא יוצא לחיפוש עצמי  "רציתי לספר לכם קצת ממה שעובר עליי בתקופה האחרונה. להוציא שיר בשבילכם ובשבילי ולהגיד לכם בעצמי ״אני לא עוזב אני לא בורח, נוסע לחפש את הנשמה שלי״

צילום: צילומסך סטורי יעל שלביה

מי שהתרגשה מהשיר כמובן היא בת זוגתו של עומר אדם - יעל שלביה, שפרגנה לבן זוגה האהובה בסטורי מיוחד וכתבה  "גאה בך ואוהבת את הלב שלך" ושיתפה בו את השיר החדש.