אופירה וברקו ביקשו מקרעי להגיע - כך הוא הגיב

שר התקשורת הוזמן להתראיין בתכנית "אופירה וברקו", דחה את ההזמנה וטען: "נוהגת להשמיץ בשפה בוטה וגסה את מצביעי הימין, הליכודניקים, החרדים ואת נבחרי הציבור של המחנה הלאומי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/03/23 22:11 ד בניסן התשפג

אופירה וברקו ביקשו מקרעי להגיע - כך הוא הגיב
קרעי | , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"מצביעים בשלט" קרעי נגד אופירה וברקו: שר התקשורת שלמה קרעי, שיתף היום (א') בחשבון הטוויטר שלו תמונה מתוך שיחת וואטסאפ בין הדובר שלו לבין תחקירנית התכנית "אופירה וברקו" של ערוץ 12, שביקשה לבדוק האם קרעי מעוניין להתראיין בתכנית. 

בתגובה לבקשה, ענה הדובר כי השר מסרב להתראיין, והבהיר: "השר קרעי ביקש ממני להודיע לכם כי מעולם לא השתתף ואין לו שום כוונה להשתתף בתוכנית שטחית ורדודה, חרפה אינטלקטואלית", כך נכתב בהודעת התגובה.

עוד תקף הדובר בשמו של קרעי את "אופירה וברקו", והאשים את התכנית בכך שהיא "נוהגת להשמיץ בשפה בוטה וגסה את מצביעי הימין, הליכודניקים, החרדים ואת נבחרי הציבור של המחנה הלאומי". השר צייץ מעל התמונה: "מצביעים בשלט".

אופירה וברקו

אופירה וברקו צילום: Photo by Flash90

"מי אתם בכלל? אתם כלום"

נזכיר כי אתמול ב"אופירה וברקו" מנחה התכנית אייל ברקוביץ תקף את המרואיינים, ראשי פורום קהלת: "מי אתם? מה זה קהלת? מי הסמיך אותכם? מה אתם? מאיפה הכסף שלכם? מה אתם עושים עם הכסף שלכם?".

כשאחד המרואיינים ענה כי הוא פרופסור מאוניברסיטת בר אילן, והוא רוצה לקדם את הרפורמה בשביל להחזיר את המדינה להיות דמוקרטית, תקף ברקוביץ': "היא דמוקרטית כבר 30 שנה. כל אחד נהיה לי פה כוכב גדול במדינה. קהלת, כולם מקשיבים לקהלת. מי אתם בכלל? אתם כלום".