"עברנו את גרבוז, נעבור גם אותו": אייל ברקוביץ' תקף את החרדים וחטף ברשת

כדורגלן העבר תקף בתוכניתו 'אופירה וברקו' את הציבור החרדי והתריע כי בעוד שבועיים הם חוזרים לשלטון. ברשת גועשתבעקבות דבריו: "איזה איש קטן ועלוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/22 22:24 כז בתשרי התשפג

"עברנו את גרבוז, נעבור גם אותו": אייל ברקוביץ' תקף את החרדים וחטף ברשת
אייל ברקוביץ', צילום: Flash90

סערת רשת בעקבות דבריו של אייל ברקוביץ'. כוכב נבחרת ישראל בעבר שמגיש כיום את התוכנית 'אופיה וברקו' מידי יום שישי עורר סערת רשת לאחר שתקף בתוכניתו השבוע את הציבור החרדי ואף הזהיר משובם לשלטון לאחר הבחירות.

"הם מנותקים מהעם והם אלה שהולכים לנהל פה את המדינה בעוד שבועיים" אמר ברקוביץ' במהלך התוכנית בשידור חי. "הם מנותקים, הם יגידו לכולם פה מה לעשות, לא אכפת להם מהעם שלנו" המשיך ברקוביץ' ואז המשיך לתקוף את הציבור החרדי תוך שהוא מכליל את הציבור החרדי כולו: "קוראים בתורה כל היום לא הולכים לעבוד לא משלמים מיסים לא הולכים לצבא, בטלנים".

"עברנו את גרבוז. נעבור את ברקוביץ"

לאחר הדברים הקשים, רבים ברשת הגיבו לברקוביץ' ותקפו אותו חזרה. חבר הכנסת מש"ס, אוריאל בוסו כתב: "עברנו את גרבוז. נעבור את ברקוביץ". חבר הכנסת שמחה רוטמן כתב: "אייל ברקוביץ אינו מעניין איש. יש מחנה פוליטי שלם, שקורא לעצמו ריפוי, איחוי ושינוי, אבל כל מה שמעניין אותו זה שנאה, הדרה והסתה. הפעם חרדים. כשאין תוכן חיובי למכור, כל מה שיש זה להפיץ שנאה".

בצה"ל מעל 3,000 חיילים חרדים

 היו גם כאלה שבחרו להדגיש את התהליכים שקורים בחברה החרדית, כולל גיוס לצה"ל, יוסי לוי, מנכ"ל ארגון 'נצח יהודה' כתב: "אייל ברקוביץ - תודה! בזכותך כולם יודעים הערב שיש בצה״ל מעל 3,000 חיילים חרדים, מעל 50% מהגברים החרדים עובדים ומשלמים מיסים (והשאר לומדים תורה ומגנים עלינו! מכיר?) והנשים החרדיות? מעל 87% הרבה מעל הממוצע הארצי." ישי לפידות הגיב וכתב: "אייל ברקוביץ הוא ליהוק גאוני של קמפיין ״אגודת ישראל״ וללא ספק עשה עבודה נהדרת. שווה כל שקל!"

https://twitter.com/BussoUriel