ביקורת גם אם אני מעבירה ערוץ, יהודה לוי עדיין נמצא שם

בתקופה האחרונה אפשר לראות את יהודה לוי כמעט בכל מקום. הוא מככב בסדרה בכאן 11, משחק לצד רותם סלע בקשת 12, ובקרוב ינחה ריאליטי גדול. השאלה המתבקשת היא לאן נעלמו השחקנים האחרים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 13/03/23 20:50 כ באדר התשפג

גם אם אני מעבירה ערוץ, יהודה לוי עדיין נמצא שם
צילום: באדיבות כאן 11

בתקופה האחרונה אפשר לראות את יהודה לוי בכל מקום. בכאן 11 הוא מככב בתפקיד הראשי כאב יחידני ב"איסט סייד", בקשת 12 הוא נשוי לרותם סלע ומייחל לילד משותף, ולאחרונה פורסם כי נבחר להנחות את העונה הקרובה של המירוץ למיליון. גם במדורי הרכילויות שמו מופיע פעם או פעמיים בשבוע לפחות, עם ידיעה על גרושתו או על זוגיות חדשה ונוצצת לכאורה.

אין עוד שחקנים שמגיעה להם הזדמנות להוכיח את כשרונם?

שלא תבינו אותי לא נכון. יהודה לוי הוא שחקן מצוין בעיני. הוא מצליח להיכנס לנעליו של סוחר נדל''ן מפוקפק ורגע אחרי להיות בן זוג רגיש שחולם על אבהות, שניה אחרי שהוא סיים להיות חרדי ב"ריקוד האש". לא בחסד הוא מקבל תפקיד אחר תפקיד וזוכה בפרסים, אך עדיין עולה התהייה, האם אין עוד שחקנים שמגיעה להם הזדמנות להוכיח את כשרונם?

יהודה לוי ב"איסט סייד"

יהודה לוי ב"איסט סייד" צילום: צילום מסך

אותם השחקנים בכל סדרה, עם עלילה קצת שונה

יהודה לוי נמצא על המסך שלנו כבר שני עשורים. התבגרנו איתו מ"האלופה" דרך "איש חשוב מאוד" ועד הסדרות כיום. לא הגיע הזמן שיהיה לנו יהודה לוי חדש? אין לי ספק שבתי הספר למשחק מלאים בשחקנים נפלאים שרק רוצים הזדמנות לפרוץ, ובמקומם נבחר פעם אחר פעם אותו השחקן. וזה לא רק לוי, גם רותם סלע תופסת את המסך שלנו בין פעמיים לשלוש בשבוע, עם תפקיד בתכנית אחת והנחייה באחרת. כמעט בכל סדרה אנחנו זוכים לראות את אותם השחקנים בדיוק, עם עלילה קצת שונה. בעולם שבו מגוון האפשרויות גדול כל כך, ויש שפע של סרטים וסדרות, קשה לי להבין למה דווקא בשחקנים שוכחים לגוון.

גם אם אני מעבירה ערוץ, יהודה לוי עדיין נמצא שם

כשאני יושבת אחרי יום ארוך בעבודה ורק רוצה לצפות בסדרה טובה, אני מדליקה את הטלוויזיה ורואה את יהודה לוי. גם אם אני בוחרת להעביר ערוץ, הוא עדיין נמצא שם, וגם בערוץ הבא, ויש מצב שגם בזה שאחריו. ללוי הכישרון שלו, ומגיע לו להצליח. אבל ההצלחה הזו לא צריכה לבוא על חשבון שחקנים אחרים שמתפספסים, ובטח לא על חשבון התרבות שאנחנו צורכים. מגיע לנו לראות עוד שחקנים על המסך, מגיע לנו גיוון.