"איסט סייד": יהודה לוי מספר על המורכבות של הסדרה החדשה

הפרמיירה לסדרה החדשה "איסט סייד" נערכה הערב בתל אביב. עלילת הסדרה מתרחשת במזרח ירושלים ועוסקת בסיפורו של מומי, סוחר נדל"ן, אותו מגלם השחקן יהודה לוי: "הנושא מהמם ויש בו כל כך הרבה דיסוננס"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 15/02/23 23:16 כד בשבט התשפג

"איסט סייד": יהודה לוי מספר על המורכבות של הסדרה החדשה
יהודה לוי, צילום: כיפה

הערב (ד') נערכה בתל אביב הפרמיירה לסדרה החדשה "איסט סייד" של "כאן 11". מדובר בדרמה חדשה שנבחרה על ידי האתר deadline ברשימת שש סדרות הדרמה הבינלאומיות שכדאי לצפות בהן ב-2023. עלילת הסדרה מתרחשת במזרח ירושלים ועוסקת בסיפורו של מומי, סוחר נדל"ן ואב יחידני למאיה, נערה בעלת צרכים מיוחדים. יהודה לוי מגלם את מומי ושוחחנו איתו בהשקה.

נפיצות מצד אחד, פוטנציאל מצד שני

לוי סיפר על האתגרים על הסט: "הנושא מהמם ויש בו כל כך הרבה דיסוננס. גם סוחר קרקעות שלא בוחל באמצעים, וגם יש לו בת אוטיסטית והוא רוצה לעשות את המכה בשביל להרים אותם לקומה קצת יותר מאווררת. דמות מאוד מורכבת, הוא רך וחומל ויש לו חוקים משלו". 

הסדרה מדברת על המורכבות שבחיים במזרח ירושלים. איך הכנת את עצמך לתפקיד? הסתובבת בשכונות גם כדי לקבל את החומר? 

"כן, קצת חקרתי וגם דיברתי עם איזה מישהו שקצת דומה לדמות שלי, וגם הרבה דמיון" .

יש לך תובנות? הסתכלות אחרת על ירושלים אחרי סדרה כזאת?

"אתה את הנפיצות מצד אחד, מצד שני אתה כן רואה את הפוטנציאל שאפשר לחיות ביחד. אתה רואה את ההפרדה, את המורכבות הפסיכית הזאת של כל הדתות שגרות באיזשהו בויילר ספוט כזה". 

יהודה לוי וגפן קמינר |

יהודה לוי וגפן קמינר | צילום: רפי דלויה

באירוע הערב השתתפו: יהודה לוי, גפן קמינר, אמיר חורי, ג'מיל חורי, שאדן קנבורה, עלא דקא, שלומי קוריאט. הסדרה תשודר מ-19 בפברואר, בימי ראשון ושלישי, בשעה 21:15 ב- כאן 11 ובדיגיטל כאן BOX.

שחקני הסדרה

שחקני הסדרה | צילום: רפי דלויה