"ריקוד האש": יהודה לוי זכה בפרס השחקן הטוב ביותר

הישג ליצירה הישראלית המקורית - יהודה לוי זכה בפרס השחקן הטוב ביותר על משחקו בסדרה "ריקוד האש" של YES, שעתידה לעלות בחודשים הקרובים על המסך

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/03/22 10:51 כד באדר ב'

"ריקוד האש": יהודה לוי זכה בפרס השחקן הטוב ביותר
יהודה לוי עם שטריימל, צילום: שלמה גלבר

הטלוויזיה הישראלית ממשיכה להכות גלים מעבר לים: בפסטיבל הטלוויזיה סירייס מאניה שנערך לאחרונה בעיר ליל שבצרפת זכה השחקן יהודה לוי בפרס השחקן הטוב ביותר על משחקו בסדרה "ריקוד האש" של היוצרת החרדית רמה בורשטיין.

לוי, שקיבל את הפרס מידיה של השחקנית הישראלית שירה האס, שבעצמה זכתה לתשואות מעבר לים על משחקה בסדרה "המורדת" ואף קיבלה מועמדות לפרס האמי היוקרתי על משחקה, הודה בנאום הזכייה שלו על ההערכה שזכו לה היצירה הישראלית בכלל והעבודה שלו בפרט.

יהודה לוי הוא הרב של הנשים

הסדרה, שתעלה ב-YES בהמשך השנה, מתארת קהילה חרדית סגורה. נתן (יהודה לוי) הוא בנו הבכור של האדמו"ר שהלך לעולמו, ואמור לרשת את תפקידו. אלא שנתן נוהג להיות "רב של נשים", מה שמעיב על קבלתו על ידי הקהילה וגורם למאבק מול אח הצעיר (עידו ברטל). הרב נתן הבטיח לא לחזור לעיסוקו כשהתחתן אבל ההבטחה שלו מופרת כשהוא פוגש את פייגי (מיה עברין) בת ה-17 ברגע אחד נואש שלה כשהוא אינו מצליח לעמוד מנגד. המפגש בין השניים מוביל למערכת יחסים מורכבת ועמוקה ולשינוי משמעותי במהלך החיים של שניהם. בסדרה עתידים לככב גם נועה קולר, נעמי לבוב ועידית טפרסון.