נשמה של מפיק: סיפור הסינדרלה של מאור שושן

מאור שושן חלם להיות מוזיקאי מאז שהיה ילד, וכדי להגשים את חלומו התנדב באולפנים כעוזר טכנאי, סוחב ציוד ומגיש קפה, עד שיום אחד בעקבות תקלה בלתי צפויה קיבל הזדמנות חד-פעמית וניצל אותה עד תום

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 29/01/23 22:39 ז בשבט התשפג

נשמה של מפיק: סיפור הסינדרלה של מאור שושן
צילום: רגע של סיפור

מאור שושן חלם להיות מוזיקאי מאז שהיה ילד, וכדי להגשים את חלומו התנדב באולפנים כעוזר טכנאי, סוחב ציוד ומגיש קפה, עד שיום אחד בעקבות תקלה בלתי צפויה קיבל הזדמנות חד-פעמית וניצל אותה עד תום. 

בראיון ראשון, מספר מאור לאבנר שאקי מי שהיום הוא מפיקם של ריבו, עקיבא ועוד רבים וטובים על רגעי החושך והאור, מהו תפקידו המהותי של מפיק ומתי נפתחו שערי שיריו האישיים לאחר לא מעט שנים חסומות.

החיים מלמדים אותנו שכל יום הוא חדש

"כשאני רואה את ההצלחה, גם כשאני הולך לראות עוד קיסריה, ופתאום אתה אומר "בואנה, זה שיר שהפקתי אותו בפלטופ בחדר שינה, אני לא חושב שאתה יכול לעכל את זה, ולהפך יש לאמן יצר הרע מאוד גדול, כל זמן לקמפרס את עצמך ולהוריד את עצמך. אני מה רגיש טוב מההצלחה כשאנשים שרים את השירים".

"כל מה שרציתי בתור ילד זה להיות מפיק. ואז שאתה מגיע לזה, אז אתה יכול להגיע למצב שאתה נשחק. אבל החיים מלמדים אותנו שכל יום הוא חדש ואני חייב להתחדש איתו. ואם אני אתחדש, אוכל לעשות את אותו שיר מאה פעם".

צפו בריאיון המלא והמרגש: