ביקורת הזמר במסכה מבטיחה לנו דרמות ומספקת בעיקר מבוכה

המפורסם מתחת לתחפושת הטווס הוא ארז טל, איש בידור, מנחה, ואחד האנשים המזוהים ביותר עם קשת 12. הבחירה של הזמר במסכה בטאלנט שלה שאפילו התארח באחת התכניות, היא רק הוכחה נוספת ליחס המאכזב שלה כלפי הצופים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 17/01/23 10:47 כד בטבת התשפג

הזמר במסכה מבטיחה לנו דרמות ומספקת בעיקר מבוכה
צילום: קשת 12

אמש (ג') הוסרה המסכה השמינית בתכנית "הזמר במסכה", שמפתיעה העונה בנתוני הרייטינג שלה. בעונה הזו נחשף גם הזמר הדתי דודו פישר בתחפושת האלמוג, ולאחריו הזמרת דפנה ארמוני והדוגמנית רוסלנה רודינה. בתכנית ששודרה אתמול נחשף הטאלנט ואחד המנחים המוכרים של קשת, ארז טל, כשהתגלה בתור הטווס. המנחה כבר הופיע בעונה הזו פעם אחת, כשהגיע כאורח לסייע לחברי פאנל בניחושים.

הבחירה של קשת לשים בתחפושת הטווס את אחד הטאלנטים המזוהים ביותר איתה היא מביכה. זו לא הפעם הראשונה שהזמר במסכה מבטיחה לנו חשיפה דרמטית ש"תפתיע את ביבי", ובסוף מכבדים אותנו בשאריות שלהם. פעם אחר פעם אנחנו נסחפים עם הניחושים המופרזים של חברי הפאנל, על נועה קירל וזאב רווח, ובסוף מקבלים זמרת מתחילה או פוליטיקאי עבר, שמותירים אותנו עם קריאות "מי זה?" גם לאחר הורדת המסכה. 

במקום הסיפוק שבגילוי מגיעה האכזבה

תכנית הניחושים של 12, שאימצה את הפורמט האמריקאי, רחוקה מלספק לנו את הסחורה המצופה. התחפושות מרהיבות, המתח קיים, אך הקתרזיס הולך ונעלם. הציפיה היא לכוכב גדול, מישהו שאחרי החשיפה שלו כולנו נוכל להגיד לעצמנו, "איך לא עלינו על זה?", אך במקום הסיפוק שבגילוי מגיעה אכזבה. שלא תבינו לא נכון, טל הוא בהחלט מנחה ותיק וידוע שכולנו אמורים להכיר מאחת התכניות הגדולות שהוביל, אך בחירה בטאלנט של אותה הזכיינית, בתכנית שאפילו התארח בה בעצמו, היא מבאסת ואפילו קצת מעליבה. 

אולי יום אחד "הזמר במסכה" תהיה מספיק מצליחה כדי שגם פוליטיקאים ידועים וזמרים מהשורה הראשונה יבואו להסתתר מתחת למסכות, ונוכל לקבל את הסיפוק האמיתי שהובטח לנו. אבל עד אז, אם עוד לא ניחשתם מי נמצא מתחת לצמר גפן או לדגה, אתם יכולים פשוט לצפות בשאר התכניות של קשת, אולי הוא כבר מסתתר שם.