אילנית לוי חושפת: "אלירז ואני חושדים אחד בשנייה כל הזמן"

השחקנית והדוגמנית היא צופה אדוקה של תכנית הריאליטי "הזמר במסכה", ובמהלך צילומי קמפיין לרשת האופנה GOLBARY היא משתפת, "בפעם הראשונה אני מוצאת את עצמי ממש שוברת את הראש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/01/23 11:27 טז בטבת התשפג

אילנית לוי חושפת: "אלירז ואני חושדים אחד בשנייה כל הזמן"
צילום: אייקונס ביי מדיו

השחקנית והדוגמנית אילנית לוי הצטלמה היום (ב') לקמפיין החדש של בית האופנה GOLBARY, לו היא משמשת כפרזנטורית המותג כבר במשך שבע שנים. כידוע לוי התארחה לאחרונה בתכנית הניחושים של קשת 12, "הזמר במסכה", לאחר שהתארחה שם גם בעונה הקודמת. הדוגמנית משתפת כי היא בעצמה צופה אדוקה של התכנית, "אני מנחשת מעולה ולכן אני שמחה מאוד לחזור להתארח בתוכנית האהובה עליי".

בתכנית בה התארחה התעורר חשד לגבי אחת הדמויות, ועלה גם שמה של בתה, אלין לוי. עכשיו השחקנית חושפת שהחשדות לא מופנות רק כלפי הבת. "בבית, אלירז ואני חושדים אחד בשנייה כל הזמן", היא משתפת. "אני מודה שבמשחק הזה אני מלכת הניחושים, אבל העונה הזו מאתגרת עבורי, בפעם הראשונה אני מוצאת את עצמי ממש שוברת את הראש".

"אילנית אמונית פי אלף ממני"

לפני מספר חודשים התראיין בעלה של הדוגמנית, איש התקשורת אלירז שדה, ושיתף בתהליך ההתקרבות שלו לדת. בראיון לתכניתו של רפי רשף בקשת 12 הוא טען, "התורה שלנו עברה יחסי ציבור גרועים. אני מייחל שהם יעשו מה שטוב להם". כשנשאל בראיון על משפחתו הוא השיב, "זה עובר אל הילדים, והם מלקטים לעצמם את הדרך שלהם. אילנית הרבה יותר אמונית ממני, פי מיליון בערך. אז אולי בהלכות אני קצת יותר מקפיד. לא חורה לי שאני שומר שבת והם לא".

צילום: אייקונס ביי מדיו

צילום: אייקונס ביי מדיו