צפו לא עוזב ולא בורח: עומר אדם ויעל שלביה מגיעים לארץ נהדרת

הזוג המלכותי יתארח בתכנית הסאטירה של קשת 12 בעקבות הידיעה כי הזמר צפוי לצמצם את פעילותו המוסיקלית | גם הדוגמנית נטלי דדון תגיע לאולפן

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/12/22 19:15 ד בטבת התשפג

לא עוזב ולא בורח: עומר אדם ויעל שלביה מגיעים לארץ נהדרת
צילום: קשת 12

הזמר המצליח עומר אדם והדוגמנית המצליחה יעל שלביה חשפו לפני כחצי שנה זוגיות חדשה שהותירה רבים בהלם. הערב (ד') יגיע הזוג המלכותי לאולפן של תכנית הסאטירה של חדשות 12, "ארץ נהדרת". את דמותו של אדם יגלם השחקן אוראל צברי ואת דמותה של שלביה תגלם השחקנית גיה באר גורביץ'. עוד דמות שצפויה להגיע לאולפן היא הדוגמנית ואושיית האינסטגרם, נטלי דדון, שאותה תגלם השחקנית שני כהן.

הזוג המלכותי מגיע לאולפן "ארץ נהדרת":

צילום: קשת 12

יעל שלביה במסר מאוהב לבן הזוג: "גאה בך ואוהבת את הלב שלך"

בשבוע שעבר, הוציא אדם שיר חדש "אני", שיר שמדבר על התקופה האחרונה אותה עובר הזמר, כאשר בין היתר הזמר התייחס לפרסומים האחרונים בדבר צמצום הפעילות המוסיקלית שלו. אדם, פרסם פוסט למעריציו יחד עם השיר החדש שהוציא, ובו רמז מעט על העננה סביב עתידו המוסיקלי ומה באמת קרה בתקופה האחרונה.

יעל שלביה

יעל שלביה צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

"אתם מכירים אותי כבר שנים, אתם יודעים שאני לא מדבר הרבה. אני שומר את החיים שלי ואת הרגשות שלי לעצמי ולסביבה שלי.אבל לפעמים כשאתה לא מדבר, אנשים מדברים במקומך", כתב אדם למעריציו.

מי שהתרגשה מהשיר כמובן היא בת זוגתו של עומר אדם - יעל שלביה, שפרגנה לבן זוגה האהובה בסטורי מיוחד וכתבה  "גאה בך ואוהבת את הלב שלך" ושיתפה בו את השיר החדש.