הצצה נוכל הטינדר מאיים על האקסית: "אני ארסק אותך"

בתוכנית "המתחזים" של חיים אתגר תעלה הערב סדרה בת שני חלקים עם מי שהייתה בת זוגו של נוכל הטינדר בזמן התפוצצות הפרשה. בהצצה לפרק שישודר הערב נראית שיחת האיומים ביניהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/22 14:07 א בטבת התשפג

נוכל הטינדר מאיים על האקסית: "אני ארסק אותך"
מתוך הפרק שישודר הערב, צילום: צילום מסך - קשת 12

החשיפה של נוכל הטינדר: בהצצה חדשה לפרק שישודר הערב במסגרת תוכנית התחקירים של חיים אתגר -"המתחזים" בקשת 12, נראית הודעת איומים של נוכל הטינדר כלפי מי שהייתה בת גזוגו וכעת חושפת את שקריו. בפרק שישודר הערב ייחשף סיפורה של קייט קונלין, מי שהייתה בזוגיות עם סיימון לבייב עם התפוצצות הפרשה חושפת לראשונה את הסוד הגדול שסיימון לבייב מסתיר.

ההצצה לפרק שישודר הערב:

"רוצה מלחמה, אין בעיה"

בחלקים מהתוכנית שפורסמו מהרגעים שלפני הראיון עם אתגר, נראית קייט קונלין יוצאת למרפסת לאחר שקיבלה הודעה קולית מלבייב. בהודעה לבייב מתיח בקונלין איומים ומקלל אותה: " רוצה מלחמה? אין בעיה" הוא אומר לה ומוסיף, "תראי את זה ואני אגיד לך את זה גם באנגלית, לכל פעולה תהיה תגובה".

נוכל הטינדר

נוכל הטינדר צילום: shutterstock

בפרק שישודר הערב (א') ב-"קשת 12" החלק הראשון בסיפורה של קייט קונלין - בת זוגו לשעבר של נוכל הטינדר אשר ניהלה איתו מערכת יחסים עד להתפוצצות הפרשה, בפרומו שהופץ על ידי "קשת 12", נראה חיים אתגר שואל את קונולין, מה היא יודעת על סיימון לבייב שהוא לא היה רוצה שתספרי, קונולין ענתה לו "אני יודעת הרבה".