משפחת לבייב מגיבה ל"נוכל הטינדר": "זה חייב להיפסק"

לקראת הסדרה החדשה שתעסוק ב"נוכל הטינדר", חגית, בתו של המיליארדר לב לבייב הגיבה הבוקר לפרשה: "לא היינו מודעים לסדר גודל הנוכלות שעשה תחת השם שלנו. את כל מה שנתבע ממנו נתרום חזרה לקורבנות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/22 23:43 יד באדר א'

משפחת לבייב מגיבה ל"נוכל הטינדר": "זה חייב להיפסק"
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

אחרי שהפך ל"כוכב" בינלאומי עם סרט נצפה ביותר בנטפליקס, סדרה דוקומנטרית חדש עלתה הערב (ג') ב"רשת 13", בה מוצגים מעשי נוכלות שטרם פורסמו ומיוחסים לשמעון חיות המוכר בכינוי "נוכל הטינדר". הבוקר התייחסה לפרשה לראשונה בתו של לב לבייב, שחיות הציג את עצמו כאחיה.

חגית לבייב, בתו של לב לבייב הגיבה הבוקר לסיפור בתוכנית "העולם הבוקר": "פשוט לא להאמין. לקחנו עורך דין שייצג אותנו והולך לנקוט בכל האמצעים כדי למצות את הדין עם הבחור הנוכל הזה. זה חייב להיפסק בדרך זו או אחרת". 

"הבן אדם נוכל, גנב לנו את הזהות", הוסיפה לבייב. "לא היינו מודעים לסדר גודל הנוכלות שעשה תחת השם שלנו. את כל מה שנתבע ממנו נתרום חזרה לקורבנות".

לאחר המעשים: סרט בנטפליקס

חיות הציג את עצמו באפליקציית ה"טינדר", כ"סיימון לבייב" והתחזה בעצם לבנו של המיליארדר חובש הכיפה לב לבייב, ואף למיליונר בעצמו. כך עקץ נשים רבות ברחבי העולם, כפי שהוצג בסרט. בהמשך, העמיד פנים שנקלע למשבר פיננסי, במטרה לקבל סיוע כלכלי כדי שיוכל להמשיך לחיות בסגנון חייו הראוותני. 

לאחר צאתו של הסרט, נחסמו לצמיתות חשבונות הטינדר והאינסטגרם של לבייב. כמו כן, שלוש נשים שנוצלו על ידו לכארוה, פתחו קמפיין מימון המונים לכיסוי חובותיהן. הסכום הנדרש הוא 600 אלף לירה שטרלינג.