צפו האקסית של נוכל הטינדר חושפת את הסוד הגדול וחוששת לחייה

בפרק חדש של תכנית התחקירים של קשת 12 , ייחשף סיפורה של קייט קונלין, מי שהייתה בזוגיות עם סיימון לבייב. עם התפוצצות הפרשה חושפת לראשונה את הסוד הגדול שסיימון מסתיר | צפו בהצצה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/22 15:46 כח בכסלו התשפג

האקסית של נוכל הטינדר חושפת את הסוד הגדול וחוששת לחייה
צילום: צילום מסך קצת 12

תכנית התחקירים של קשת 12, "המתחזים" בהנחיית חיים אתגר, חושפת שורה של מתחזים סדרתיים, שהמשותף לכולם הוא שהפילו בפח מספר רב של קורבנות. בפרק שישודר הערב ייחשף סיפורה של קייט קונלין, מי שהייתה בזוגיות עם סיימון לבייב עם התפוצצות הפרשה חושפת לראשונה את הסוד הגדול שסיימון לבייב  מסתיר.

צילום: צילום מסך קשת 12

סיימן לבייב: "את רוצה מלחמה? בואי מלחמה"

בפרק שישודר בים ראשון הקרוב, יתפרסם ב"קשת 12" החלק הראשון בסיפורה של קייט קונלין - בת זוגו לשעבר של נוכל הטינדר אשר ניהלה איתו מערכת יחסים עד להתפוצצות הפרשה, בפרומו שהופץ על ידי "קשת 13", נראה חיים אתגר שואל את קונולין, מה היא יודעת על סיימון לבייב שהוא לא היה רוצה שתספרי, קונולין ענתה לו "אני יודעת הרבה".

נוכל הטינדר

נוכל הטינדר צילום: shutterstock

בהמשך הפרומו נראית סצנה בה מתקיימת שיחת טלפון בין לבייב לאקסית שמתנהלת צ=תחת צעקות ואיומים כאשר מהצד של לבייב נשמעים הדברים הבאים "את רוצה מלחמה? בואי מלחמה. לכל פעולה תהיה תגובה", קונולין חושפת גם את הפחדים שלה בעקבות הכתבה "אני חוששת שיעשה לי משהו" 

 

המתחזים | קשת 12 | לאחר החדשות