"גם אני רציתי משפחה גדולה" | הצצה

הסרט התיעודי של קרן קולנוע שומרון עוקב אחר סיפורן של הנשים שיעשו הכל עבור החלום למשפחה גדולה. אחרי שהוקרן בפסטיבל חיפה ולא הותיר אף עין יבשה, נחשף הטריילר

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/11/22 17:11 כז בחשון התשפג

"גם אני רציתי משפחה גדולה" | הצצה
מתוך הסרט, צילום: שירה ביליג

ידיים מלאות: הסרט התיעודי החדש של קרן קולנוע שומרון הוקרן לראשונה בפסטיבל חיפה, שם היה מועמד בקטגוריית הסרט התיעודי הטוב ביותר. מאז, הסרט הוקרן בקהילות על ידי הבמאית והיוצרת אפרת ליבי וסחף מחמאות. כעת נחשף הטריילר. 

הסרט "ידיים מלאות" של היוצרת אפרת ליבי, מביא את סיפורן של שלוש נשים צעירות דתיות ומתנחלות, שלא מצליחות להמשיך ללדת ומוכנות לעשות הכל למען החלום למשפחה גדולה. הסרט מתמודד עם הביקורת מבית ומחוץ כלפי הנשים ומנגד מביא את נקודת המבט האישית שלהן, שרואה בבית שאינו מרובה בילדים בית חסר, ומביא את הקונפליקט לשיא. 

בסרט כאמור משתתפות שלוש נשים, רובן כמו צוות ההפקה, תושבי ותושבות השומרון. חיה (33), נאבקה להביא שני ילדים בטיפולים והרופאים ממליצים לה להפסיק ללדת עקב בעיה בלב. אך התשוקה לעוד ילדים  - חזקה ממנה. אלירז (34), אחרי 13 הפלות ושלוש בנות. מנסה להמשיך ולהרות בעזרת טיפולי פוריות ושמירת היריון מוקפדת, כשאף אחד לא מבטיח לה הפי אנד, ובימאית הסרט עצמה עוברת הפריית מבחנה לילד רביעי, מתעדת אותן ובקבוצת התמיכה המשותפת להן, כדי להבין מה מניע את הדחף שלהן לעבור את התהליך הזה.