עם שומר ראש חמוש: השתולה מגיעה לראיון מיוחד עם צבי יחזקאלי

השוודית בת ה-32 שסיכנה את חייה כשנכנסה עמוק ל"ארגוני זכויות אדם" התומכים בפלשתינים, מגיעה לראיון עם צבי יחקאלי, יוצר הסדרה: "יש כמה אמצעי זהירות שאני שמחה שדאגו להם" | הריאיון ישודר הערב ברשת 13 לאחר השידור הפרק האחרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/11/22 12:50 טו בחשון התשפג

עם שומר ראש חמוש: השתולה מגיעה לראיון מיוחד עם צבי יחזקאלי
השתולה, צילום: צילום מסך

הפרשן הסרוג לענייני ערבים של חדשות 13צביקה יחזקאלי, חזר בשבועות האחרונים למסך הקטן עם סדרת דוקו-ריגול חדשה, עוצרת נשימה, שמביאה את סיפור הריגול הלא יאמן של צעירה שוודית בת 32 שנשתלה ב"ארגוני זכויות אדם" התומכים בפלשתינים, עד שהפכה לאשת סודם של העומדים בראשיהם, ושחשפו בפניה את הקשר שלהם לארגוני הטרור.

הערב (ד') ישודר ב"רשת 13" הפרק האחרון של הסדרה ולאחריו ישודר ראיון מיוחד עם השתולה, אותו קיים עמה יחזקאלי. השתולה הגיעה לאולפן כשהיא מלווה בשומר ראש חמוש. "יש כמה אמצעי זהירות שאני שמחה שדאגו להם וזה בטח משהו שאצטרך לחיות איתו למשך זמן מה", אמרה ליחזקאלי.

צפו בהצצה לראיון:

בערב השקת הסדרה שאלנו את יחזקאלי האם לדעתו הסדרה תשפיע על דעת הקהל באירופה. על כך השיב הפשן: "האירופים גם בסדרות האחרונות שלי, לא קנו את זה מיד כי קשה להם לקלוט להבין את זה. קשה להם להבין חיבור בין אחים מוסלמים לשמאל רדיקלי. אני חושב שבאירופה קורים תהליכים לאט לאט, הם חיים שם, רואים את זה, לאט לאט זה קורה, זה מתחיל להתפשט גם העניין מה אומרים בישראל מה אומרים בצד השני".