צפו צבי יחזקאלי השיק סדרה חדשה: אולי מהשמיים אומרים לי להחליף תפקיד

צבי יחזקאלי ענה לשאלות כיפה בהשקה של הסדרה החדשה "שתולה" ברשת 13, המביאה למסך את סיפור הריגול הלא יאמן של אישה שנשתלה בארגוני זכויות אדם התומכים בפלשתינים, עד שהפכה לאשת סודם של העומדים בראשיהם

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/22 21:08 כד בתשרי התשפג

צבי יחזקאלי השיק סדרה חדשה: אולי מהשמיים אומרים לי להחליף תפקיד
צילום: צילום מסך

הפרשן הסרוג לענייני ערבים של חדשות 13צביקה יחזקאלי, חוזר למסך בסדרת דוקו-דרמה עוצרת נשימה, המביאה למסך את סיפור הריגול הלא יאמן של אישה שנשתלה בארגוני זכויות אדם התומכים בפלשתינים, עד שהפכה לאשת סודם של העומדים בראשיהם, ומי שחשפו בפניה את הקשר שלהם לארגוני הטרור. הערב (ד'), אירוע ההשקה של הסדרה, התפנה יחזקאלי להתראיין חדשות כיפה.

האם לדעתך תהיה לסדרה השפעה על דעת הקהל באירופה?

"בוא נאמר ככה, האירופים גם בסדרות האחרונות שלי, לא קנו את זה מיד כי קשה להם לקלוט להבין את זה. קשה להם להבין חיבור בין אחים מוסלמים לשמאל רדיקלי. אני חושב שבאירופה קורים תהליכים לאט לאט, הם חיים שם, רואים את זה, לאט לאט זה קורה, זה מתחיל להתפשט גם העניין מה אומרים בישראל מה אומרים בצד השני.

"לא מאמין שהאירופים ישנו את הדעה, כי אני מאמין שהכל האנטישמיות. שונאים אותנו, משקיעים פה כסף בשטחי C ובפלשתינים, אבל זו הטיפה בים שלנו לעורר את אותה תודעה שיש פה מלחמה, גם על התודעה, וחובתי לעיתונאי לבוא להגיד מה עומד מאחורי אותם ארגוני שמאל בין לאומיים שבאים לארץ לדווח מה קורה".

יחזקאלי: תושבי עזה עיראק וסוריה, בהכי צניעות, עפים עלינו

האם בעתיד אנחנו נראה אותך שוב בתפקיד מהסתערב או במצבך הנוכחי נחשפת לגמרי?

מצבי הנוכחי שכולם מכירים אותי אלא אם כן תציעו לי פאה או פנים. נסינו לעשות זום עם איש חמאס, ומאפרת אמיצה עשתה לי אף בגודל תפוח. לא יודע, אולי מהשמיים אומרים לי להחליף תפקיד, אבל בואי נגיד שדרייב ורצון יש לי עדיין.

כמה תגובות אתה מקבל מהעולם הערבי לסדרות שלך?

הפייסבוק שלי בעשרים אחוז שלו ממנו הוא ממדינות ערב. אני מדבר בערבית גם לתושבי עזה וגם לתושבי עיראק וסוריה, בהכי צניעות, עפים עלינו.

שתולה, רשת 13, 23.10