מטורף: הצצה לפרק הסיום של העונה הרביעית של פאודה

הסדרה הישראלית של yes כבשה את נטפליקס עם המוני צופים ברחבי העולם והערב מגיעה לסיום העונה הרביעית עם פרק אחרון ומותח במיוחד | צפו

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/22 12:26 ג בתשרי התשפג

מטורף: הצצה לפרק הסיום של העונה הרביעית של פאודה
פאודה, צילום: אליה ספינופולוס

בקיץ האחרון עלה לשידור הפרק הראשון של העונה הרביעית בסדרת הדרמה-פעולה הישראלית, פאודה, שכבשה את לבבות הצופים בארץ וגם בעולם. הערב (ד') ישודר ב-yes הפרק ה-12 שיחתום את העונה. העלילה, שהתחילה במשימה שהסתבכה בבירה אירופאית קרירה ומשם לבצע חילוץ מעומק לבנון, מגיעה לשיאה עם הפרק האחרון דווקא משטחי הרשות הפלשתינית בג'נין. 

הצצה לפרק הסיום בעונה הרביעית של פאודה

השחקן והיוצר האהוב, עידן עמדי, שמגלם את שגיא המסתערב, סיפר בעבר לעוקביו ברשתות החברתיות כי הצילומים נמשכו חצי שנה,  בנוסף לעוד כמה שבועות של צילומים בחוץ לארץ. מרביתם נערכו בחורף, אבל,  "יום צילום אחד היה בלתי נשכח מכל מיני סיבות, סיבה מרכזית אחת שכמעט חטפנו היפותרמיה, היה קפוא ומגניב". על האימונים וההכנות לדמות הוא מספר. "הגעתי היישר מצילומים של סרט שבו הדמות שלי קצת יותר מוזנחת, אז התאמנתי שלושה חודשים של אימוני משקולות ותפריט תזונה קפדני. לא סבלתי למי ששואל. הכל מהכל. הרבה תנועתיות. משקל גוף ואגרוף. על הדרך קרעתי את המיניסקוס, היה כיף". על הגעגועים הביתה ולבתו הבכורה, הוא מודה: "חזרתי באמצע לעשות פה את השבת, הלב שלי חלש".