לקראת פאודה עונה 4: ליאור רז מצטרף לג'יימס בונד

יוצר וכוכב סדרת המתח הישראלית שתעלה בקרוב בעונה חדשה, הצטרף כשגריר בינלאומי למותג השעונים היוקרתי "אומגה". "רז היה הבחירה המושלמת לייצג את מותג השעונים השווייצרי", אמרו בחברה המשווקת בישראל

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 10:35 כט בסיון התשפב

לקראת פאודה עונה 4: ליאור רז מצטרף לג'יימס בונד
ליאור רז, קמפיין חדש, צילום: אוהד רומנו

שבועיים בלבד לפני עליית העונה הרביעית של סדרת המתח הישראלית האהובה - "פאודה", השחקן והיוצר ליאור רז, נבחר כשגריר למותג השעונים הבינלאומי OMEGA. זו הפעם השנייה שהמותג מצרף אליו שגריר ישראלי אחרי השף טום אביב, אך הפעם מדובר בשגריר בינלאומי. 

רז מצטרף לרשימת שגרירים בולטים של המותג ברחבי העולם, בניהם: השחקנים ג'ורג' קלוני, ניקול קידמן, דניאל קרייג, אדי ריידמן ודוגמניות העל: קאיה גרבר, סינדי קרופורד ועוד. 

ליאור רז, השגריר הבינלאומי הישראלי הראשון

ליאור רז, השגריר הבינלאומי הישראלי הראשון צילום: אוהד רומנו

ליאור רז זכה בארבעה פרסי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה. רז יצר הפיק ושיחק בסדרות ובסרטים רבים ביניהם פאודה, Hit & Run ,6Underground ו-Operation Finale, ובימים אלה מצטלם בניו יורק לסדרה Crowded Room עבור שירותי הסטרימינג של אפל.

לדברי קרין קיש מנהלת תחום היוקרה של חברת רולטיים שמשווקת את המותג היוקרתי אומגה בישראל: "חברת אומגה וליאור רז חולקים ערכים של יוקרה, הרפתקנות ביטחון ותחכום. רז היה הבחירה המושלמת לייצג את מותג השעונים השווייצרי. המותג מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם ליאור רז וליהנות משותפות חיובית קדימה".