אחרי תשע שנים: רינה מצליח נפרדת מ-"פגוש את העיתונות"

המגישה הוותיקה הודיעה היום שביום שבת היא תגיש בפעם אחרונה את התכנית אותה הגישה בתשע השנים האחרונות | "מוזמנים לפרידה - שבת בשש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/07/22 12:46 כט בתמוז התשפב

אחרי תשע שנים: רינה מצליח נפרדת מ-"פגוש את העיתונות"
רינה מצליח, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי תשע שנים: העיתונאית הוותיקה רינה מצליח ידועה בזכות חריפותה והרגלה לבטא את עצמה בשידור. מגישת התוכנית "פגוש את העיתונות" הודיעה היום (ה') שבשבת הקרובה היא תגיש בפעם האחרונה את התכנית האקטואלית.

מוזמנים לפרידה

בפוסט שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה כתבה המגישה "אחרי תשע שנים, בשבת הקרובה אגיש בפעם האחרונה את פגוש את העיתונות. מוזמנים לפרידה - שבת בשש".

כאמור, מצליח החלה להגיש את התוכנית האקטואליה הפופולרית לפני תשע שנים, זאת לאחר שהמגישה הקודמת, דנה וייס, החלה להגיש את מהדורת סוף השבוע של חדשות ערוץ 2.

במהלך השנים המגישה עוררה לא מעט סערות בעקבות התבטאויות חריפות שלה. לפני שנתיים הושעתה מתפקידה למשך שבוע לאחר שאמרה "תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים גם אם הוא יאנוס את הבת שלי אני אצביע בשבילו". לאחרונה מצליח התארחה בתכנית "אולפן שישי", שם התפתח דיון סוער בינה לאיש התקשורת בועז ביסמוט. במהלך הדיון אבדה מצליח מצליח את עשתונותיה וצעקה כלפי ביסמוט: "אתה יודע מה? תסתום את הפה שלך! תשתוק. מי שיגיד לי שאני מצדיקה טרור אני לא מוכנה לשמוע אותו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן