"די, די, די, צביקה די": רינה מצליח השתיקה את חבר הכנסת האוזר בשידור חי

מנחת פאנל "פגוש את העיתונות" רינה מצליח, ביקשה מההפקה לכבות את המיקרופון של חבר הכנסת האוזר אחרי שהאחרון לא נענה לתחינותיה להפסיק ולצעוק, בעת שהתווכח עם חברת הכנסת מהליכוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/22 21:50 א בניסן התשפב

"די, די, די, צביקה די": רינה מצליח השתיקה את חבר הכנסת האוזר בשידור חי
ח"כ צבי האוזר, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

צרחות וייאוש בתכנית של רינה מצליח בפגוש את העיתונות ערוץ 12, כאשר בפאנל השתתפו חברי הכנסת דיסטל מהליכוד וחבר הכנסת צבי האוזר מתקווה חדשה, במהלך הדיון עלו הטונים בין חברי הכנסת לגבוהים במיוחד, כאשר מנגד ניסתה מנחת התכנית מצליח להחזיר את הדיון למסלול.

דיסטל, הופתעה מהפרגון

חברת הכנסת דיסטל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אך לאחר נסיונות של מצליח להשתיק את האוזר, התייאשה המנחה והתחננה להאוזר שיפסיק לדבר, שהמשיך בשלו ורק לאחר שמצליח ממש צרחה שיפסיק, ואמרה כי צורת הדיון שלהם מבזה אותם ואת התכנית "צביקה אני רוצה רק, אבל די, די , צביקה די, די, אתה די, אתם לא מבינים שלא שומעים אף אחד מכם? אתם מבזים אתכם ואתם מבזים את התכנית שלי. האוזר השיב לה שהיא צודקת. והפסיק את הצעקות אך לא לזמן רב. 

מספר דקות לאחר מכן, המשיכו חברי הכנסת להתווכח בטונים גבוהים, כאשר חברת הכנסת דיסטל ביקרה את מדיניות הממשלה, האוזר שב וצעק והוויכוח התלהט שוב, מצליח שאיבדה את הסבלנות ביקשה מההפקה לסגור את המיקרופון של חבר הכנסת ואמרה "אני לא נותנת לו את רשות הדיבור והוא צורח, אני לא מוכנה לזה"

רינה מצליח. פודקאסט חדש

רינה מצליח. פודקאסט חדש צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ולבסוף התנצלה  מצליח ואמרה: "אני מתנצלת שיצאתי קצת מגדרי אבל זה היה פשוט בלתי נסבל".