עידן עמדי קרע את המיניסקוס בהכנות לסדרה פאודה: "היה כיף"

הזמר והשחקן משתתף בעונה הרביעית של דרמת האקשן שתעלה בקרוב ב-yes, ובסבב שאלות ותשובות עם העוקבים באינסטגרם הוא חושף פרטים חדשים על ההכנות והמרחק מהבית, "חזרתי באמצע לעשות פה את השבת, הלב שלי חלש"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/22 12:33 ה בתמוז התשפב

עידן עמדי קרע את המיניסקוס בהכנות לסדרה פאודה: "היה כיף"
עידן עמדי , צילום: שלומי פינטו

לקראת העונה הרביעית של סדרת האקשן הישראלית, פאודה, שתעלה לשידור בעוד פחות מעשרה ימים, ב-13 ביולי, הזמין השחקן והזמר עידן עמדי את העוקבים אחריו באינטסגרם לשאול שאלות ולגלות עוד פרטים על העונה המסעירה שתעלה בקרוב, ותכלול 12 פרקים. 

הגולשים התעניינו לדעת ממה הוא הכי נהנה, ועל כך השיב עמדי: מהאנשים. הצילומים לעונה הרביעית נמשכו חצי שנה, בנוסף לעוד כמה שבועות של צילומים בחוץ לארץ. מרביתם נערכו בחורף, אבל,  "יום צילום אחד היה בלתי נשכח מכל מיני סיבות, סיבה מרכזית אחת שכמעט חטפנו היפותרמיה, היה קפוא ומגניב". 

על הדרך קרעתי את המיניסקוס, היה כיף

בפאודה מגלם עידן עמדי את המסתערב שגיא, ועל האימונים וההכנות לדמות הוא מספר. "הגעתי היישר מצילומים של סרט שבו הדמות שלי קצת יותר מוזנחת, אז התאמנתי שלושה חודשים של אימוני משקולות ותפריט תזונה קפדני. לא סבלתי למי ששואל. הכל מהכל. הרבה תנועתיות. משקל גוף ואגרוף. על הדרך קרעתי את המיניסקוס, היה כיף". על הגעגועים הביתה ולבתו הבכורה, הוא מודה: "חזרתי באמצע לעשות פה את השבת, הלב שלי חלש". 

הפרקים החדשים של העונה הרביעית ישודרו ב-yes, ולאחר מכן יעלו גם לנטפליקס. דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה "קלילה" בבריסל. כך דורון מוצא עצמו בבירה האירופאית, מלווה את איוב לפגישה עם מקור לבנוני צעיר בשם עומאר טוואלבה (אמיר בוטרוס).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן