"הגעתי לאודישנים מחדר הלידה, לא יכולה לדמיין דרך אחרת": מיכל אנסקי בגילוי לב

השופטת המיתולוגית שיתפה כיצד החלה את הצילומים לריאליטי הבישול שבוע לאחר הלידה, "החיים שלי והעבודה שלי שלובים זה בזה כמו צמה קלועה ואני לא יכולה לדמיין דרך אחרת, זו המסירות שלי למה שאני כל כך אוהבת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/22 17:28 טז בסיון התשפב

"הגעתי לאודישנים מחדר הלידה, לא יכולה לדמיין דרך אחרת": מיכל אנסקי בגילוי לב
מאסטר שף, עונת העשור, צילום: רונן אקרמן

תוכנית הריאליטי של קשת 12 חוזרת הערב (ד') בפרק בכורה ופותחת את העונה העשירית בהשתתפות השופטים חיים כהן, מיכל אנסקי, אייל שני, ישראל אהרוני והמצטרפת החדשה רותי ברודו. הפעם, הצופים יתכוננו למבחן הכניסה הגדול ביותר בתולדות מאסטר שף - מבחן העשור. 

השופטת המיתולוגית של התוכנית, מיכל אנסקי, שיתפה את תחושותיה לקראת התוכנית ואמרה כי לרגל עונת העשור זהו "סוג של סיכום השנים הכי יפות שלי. מגיל 29 אני בתכנית, ואני כבר בקושי זוכרת איך היה קודם. התפקיד שלנו לטעום אוכל, לטעום זיכרונות של אנשים ממסורות בישול שונות, זו באמת זכות גדולה". 

"האהבה שאנחנו מקבלים מכם מסבירה את הכל"

בחודש אוקטובר האחרון ילדה הדוגמנית והגסטרונומית המפורסמת את בתה השלישית בדיוק ביום הולדתה ה-41. יחד עם בן זוגה אייל, היא הביאה שתי בנות, אשר האחרונה בהן, אחות לגבריאל-לי בת השנה וחצי. מנישואיה לרועי חמד, יש לה בת נוספת בת 10 בשם דניאלה. לבתה השלישית בחרה אנסקי שם מפרשיות קריאת שמע וקראה לתינוקת, "מאודי". 

"הבנתי תוך כדי התקופה המאתגרת הזו, שהחיים שלי והעבודה שלי שלובים זה בזה כמו צמה קלועה ואני לא יכולה לדמיין דרך אחרת"

בפוסט באינסטגרם היא שיתפה תמונה של בתה התינוקת וסיפרה כיצד התחילה את הצילומים לעונת העשור של מאסטר שף שבוע בלבד לאחר הלידה. "את העונה הזו התחלתי בלית ברירה כשיצאתי מחדר לידה, מאודי בת שבוע בתמונה הזו. יונקת חלב אודישנים בדיוק כפי שאחותה עשתה שנה קודם ודניאלה עשר שנים קודם". 

לסיום, התייחסה אנסקי לשילוב העבודה תוך כדי טיפול בתינוקת וכתבה, "הבנתי תוך כדי התקופה המאתגרת הזו, שהחיים שלי והעבודה שלי שלובים זה בזה כמו צמה קלועה ואני לא יכולה לדמיין דרך אחרת, זו המסירות שלי למה שאני כל כך אוהבת. אני חושבת שהאהבה שאנחנו מקבלים מכם, מסבירה את הכל, ואני מקווה בכל מאודי שתיהנו מהעונה הזו".