חם בחוץ, חם גם בנטפליקס: המלצות צפייה לחודש מאי

האביב הגיע, פסח כבר עבר, וכמיטב המסורת נטפליקס מפרסמת את הסדרות והסרטים שיעלו אצלה בחודש מאי. בין התכנים שיעלו - העונה הרביעית של דברים מוזרים, מלכת היופי של ירושלים ופתרון אפשרי לתעלומה מי הרג את שרה

לירן אליהו לירן אליהו, חדשות כיפה 01/05/22 08:33 ל בניסן התשפב

חם בחוץ, חם גם בנטפליקס: המלצות צפייה לחודש מאי
דברים מוזרים בנטפליקס , צילום: netflix

הטמפרטורות עולות, עוד יום שרבי מתחיל וכל מהדורת חדשות מסתיימת במשפט המדכא "מחר יהיה יותר חם". גם בנטפליקס הטמפרטורות עולות, ועל רקע המשבר איתו מתמודדת החברה בחודשים האחרונים, מפרסמת ענקית הסטרימינג את הסדרות והסרטים שיעלו בחודש מאי. אז במה כדאי לצפות מתחת למזגן? כיפה עושה לכם סדר.

1. דברים מוזרים - עונה רביעית

אחרי הפסקה מאוד ארוכה שנכפתה על ההפקה (ועלינו) בשל הקורונה, חוזרת סדרת הלהיט של נטפליקס - שכבר זכתה למעמד של קאלט - לעונה רביעית ומוזרה במיוחד. העלילה בעונה זו מרחיבה את גבולות הגזרה, ומלבד העיירה הוקינס מתרחשת גם בקליפורניה וגם בכלא הרוסי. העונה החדשה כוללת תשעה פרקים, מתוכם יעלו בשלב הזה חמישה והשאר יגיעו ב-1 ביולי. 

https://www.youtube.com/watch?v=yQEondeGvKo

2. מי הרג את שרה - עונה שלישית

רובנו שמענו על הסדרה הזו בזכות ההמלצה החמה של חברת הכנסת מרב בן ארי מיש עתיד והמיני-סערה שנוצרה בעקבותיה. אם גם אתכם מטרידה השאלה מי הרג את שרה, אולי בעונה החדשה של הטלנובלה המקסיקנית סוף סוף נקבל תשובות. 

3. מלכת היופי של ירושלים

והנה פנינה ישראלית שממלאת את כולנו גאווה. נטפליקס רכשה את סדרת הלהיט המספרת את סיפורה של השזור בסיפורה של ארץ ישראל בתקופות שונות: כיבוש, עצמאות ושגשוג, וגם תקופות שפל ומלחמה.

4. קלארק

סדרת דרמה חדשה המספרת את  סיפורו הבלתי נתפס של קלארק אולופסון, הפושע שהיווה ההשראה למונח "תסמונת שטוקהולם". 

5. The circle - עונה רביעית

סדרת הריאליטי הפופולרית של נטפליקס חוזרת בעונה רביעית: תחרות שהיא גם ניסוי שמתרחש ברשת חברתית. השחקנים יוצרים קשרים ומתחזים לאחרים כדי לזכות ב-100 אלף דולר. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן