ברק אובמה בתפקיד הקריין: נטפליקס בסדרות חדשות

ענקית הסטרימינג מעדכנת את הסדרות שיעלו בחודש אפריל ובהחלט נראה שיש למה לחכות. ריאליטי קליל, דוקו למלומדים עם בכיר מאוש לשעבר וגם סטנדאפ משעשע, שתצחקו קצת | לרשימה המלאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/22 14:00 כט באדר ב'

ברק אובמה בתפקיד הקריין: נטפליקס בסדרות חדשות
צילום: shutterstock

גל חום הגיע לאזורנו אחרי חורף קר במיוחד והתחזית מבשרת כי מעתה והלאה החום לא צפוי לעזוב. את ענקית התוכן, נטפליקס, מפרסמת את רשימת הסרטים והסדרות שיעלו בחודש הקרוב. את ההתכרבלות הנעימה מול המסך מתחת לפוך המחמם אפשר להחליף בצפייה עם מזגן מפנק, רצוי גם עם פופקורן ושתייה קרה. 

1. משתלטות על הבלגן- עונה 2 

תוכנית ריאליטי לייפסטייל קלילה בה שתי נשים, שזכו לכותרת "מארגנות מקצועיות", באות לבתיהם של לקוחות מפורסמים או מפורסמים פחות, בשביל לעשות סדר בבלגן. השתיים מצליחות בזכות כמה קופסאות אחסון וקולבים להפוך את הבית למסודר, ממוין ופרקטי.

2. אוזרק- עונה 4 חלק 2 

סדרת פשע מהסוג שאנחנו באמת אוהבים. תכירו את משפחת בירד, לכאורה משפחה אמריקאית טיפוסית.  אלא שהסדרה מקבלת טוויסט רציני כאשר אב המשפחה, מרטי - יועץ פיננסי ממוצע, עצמאי ונחמד, פוגש במקרה בסוחר סמים שבשלוש מילים, משנה את חייו. 

3. שמורות הטבע המופלאות עם ברק אובמה

נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה מקריין בסדרה דוקומנטרית חדשה בת חמישה פרקים, שתתמקד בפארקים הלאומיים המובילים בעולם בחמש יבשות ובמינים ייחודיים שנמצאים בהם. הסצנות שצולמו בין היתר בפארק הלאומי צבו בקניה, מפרץ מונטריי וקליפורניה. 

צילום: netflix

https://youtu.be/KcI_xfryMD0 

4. ספיישל קומדיה

נכון, לראות סטנדאפ בטלוויזיה זה קצת מוזר, ולמרות שהאולמות פתוחים (לפחות בינתיים) אפשר לנסות לחרוג מהרגלנו ולצחוק על הספה מול המסך. הקומיקאי האמריקאי דיוויד ספייד מציג בנטפליקס ספיישל קומדיה, שם הוא צוחק על הביקורים המשפילים אצל הרופא ועל סלפי מסוים שהוא אף פעם לא מצליח לצלם כמו שצריך. 

דיוויד ספייד, נראה שיהיה מצחיק

דיוויד ספייד, נראה שיהיה מצחיק צילום: shutterstock

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן