"תצטרכו לחכות ליוני": הסתיימו צילומי העונה השניה של "מנאייכ"

ארבעה חודשים לאחר שהחלו, בימים האחרונים הסתיימו צילומי העונה השניה של הסדרה המצליחה מבית "כאן 11" | יוצר הסדרה, רועי עידן: "סיימנו את הצילומים עם הלשון בחוץ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/22 14:01 יא באדר ב'

"תצטרכו לחכות ליוני": הסתיימו צילומי העונה השניה של "מנאייכ"
שלום אסייג ורועי עידן, צילום: איציק בירן ואלירן אביטל

עונתה הראשונה של סדרת הטלוויזיה "מנאייכ" מבית "כאן 11", שודרה לראשונה באוגוסט 2020 והסתיימה כהצלחה גדולה. צילומי העונה השנייה החלו בחודש נובמבר 2021 והסתיימו ממש בימים אלה. 

רועי עידן, יוצר הסדרה, עדכן בחשבון הפייסבוק שלו: "אמש חגגנו צוות ההפקה האלוף + חלק מהשחקנים המרכזיים - את סיום צילומי עונה 2 של מנאייכ. צילומים שסיימנו אותם עם הלשון בחוץ. הכי קשוח שנתקלתי בו ואני כבר נתקלתי בכמה דברים קשוחים בתעשייה. התוצאה? לדעתי בינתיים מסתמן ששווה את זה ובגדול. אתם תצטרכו לחכות ליוני (?) כדי לראות אם אני צודק".

סדרת הדרמה המשטרתית עוסקת בחקירה שמנהלת המחלקה לחקירות שוטרים בחשד כי מפקד תחנת משטרה, בדרגת ניצב משנה, יחד עם מספר שוטרים נוספים, מעורבים בפשעים חמורים הנעשים יחד עם משפחת פשע. העונה השנייה צפויה לעסוק בקשרים שבין אוליגרך המתגורר בישראל ומיודד עם ראש הממשלה לבין המאפיה הרוסית.

בטקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה שנערך באפריל 2012 "מנאייכ" קטפה את פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, כשהשחקנים שלום אסייג ועמוס תמם זוכים בפרס השחקן הראשי ושחקן המשנה הטובים ביותר. 


(טקס פרסי האקדמיה)