שד רצחני זורע אסון בקהילה חסידית בירושלים | הושלמו הצילומים לסדרה החדשה כאן

במהלך השנה הקרובה צפויה לעלות סדרת המתח החדשה של תאגיד השידור הציבורי, שבמסגרתה הגיבורים חוקרים את נבכי המיסטיקה החסידית. בין השחקנים: מאיה ורטהיימר ואלישע בנאי

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 07/03/22 18:22 ד באדר ב'

שד רצחני זורע אסון בקהילה חסידית בירושלים | הושלמו הצילומים לסדרה החדשה כאן
צילום: אלכסי סולודוב

יום הצילומים האחרון לסדרה החדשה הבינלאומית של כאן 11 – "מלאך משחית", נערך היום (ב'), כאשר ההפקה והשחקנים הגיעו לצילומי הפוסטר והשלמות רגע לפני שמתחילים לערוך. הסדרה צפויה לעלות במהלך 2022 ב- כאן 11 ובדיגיטל.

בסדרה משתתפים השחקנים: תום אבני, הישאם סלימאן, דר זוזובסקי, מאיה ורטרהיימר, אסתי זקהיים, אלישע בנאי, ליעוז לוי, ליר כץ, עדי גילת, שי אביבי ורבים נוספים. יוצרים: נח סטולמן ("הנערים", "פאודה"), אביגיל בן דור ניב ועודד דוידוף. במאי: עודד דוידוף ("תמרות עשן", "עיקרון ההחלפה"). הפקה: ענני סטודיוז ו- A+E סטודיוז.

צילום: אלכסי סולודוב

"מלאך משחית" היא סדרת מתח שבמרכזה שד רצחני שזורע אסון והרס בקהילה חסידית בירושלים של ימינו. צמד ציידי-שדים באל-כורחם-- מלכי פרייס, פסיכולוגית חרדית, ובאר, פיזיקאי וחילוני מושבע- חוברים יחד כדי לפענח את סוד הופעתו של הדמון הזדוני. חקירתם תוביל אותם אל נבכי המיסטיקה החסידית, תבחן את יסודות אמונתה של מלכי ואת הרציונליזם של באר, ותעמת אותם עם רוע בלתי נתפס. הסדרה עושה שימוש בז'אנר המתח והעל-טבעי כדי לחקור פחדים ממיניות ומנשיות בתוך קהילה דתית, כמו גם את הקרב המתמשך בין דת ומודרניות.

צילום: אלכסי סולודוב

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן