עם המעבר לניו יורק: התפקיד החדש של מאיה ורטהיימר

השחקנית והדוגמנית עוברת לניו יורק עם בעלה שיכהן בתפקיד הקונסול, והיא גם תתחיל להנחות את ריאליטי השידוכים של רשת 13, "אהבה חדשה". "הרגע הזה שאת קופצת למים. הבטן מתהפכת מהתרגשות. ואת לוקחת נשימה עמוקה ומבינה שהגיע הרגע להיות אמיצה ולקחת את המושכות על האושר שלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/21 16:10 כו בחשון התשפב

עם המעבר לניו יורק: התפקיד החדש של מאיה ורטהיימר
מאיה ורטהיימר, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

השחקנית המפורסמת מאיה ורטהיימר כיכבה לאחרונה בעונה השנייה של הסדרה שבאבניקים בתור דבורה, הצעירה הלמדנית שיוצאת עם גדליה. לאחר שנחשף כי בעלה, השר לשעבר אסף זמיר התחיל את כהונתו בתור הקונסול הכללי בניו יורק. 

אלא, שורטהיימר זכתה לתפקיד חדש ונוצץ בארץ. הדוגמנית צפויה להחליף את לירון ויצמן בהנחיית התוכנית "אהבה חדשה" של רשת 13, לאחר שהאחרונה התחילה להנחות את התוכנית "אקס פקטור" בשבוע האחרון.  אשתו של זמיר תתחיל את הצילומים לעונה השנייה כבר בחודש הבא. 

בפוסט שהעלתה היום (ב') לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה את קהל עוקביה בחדשות המרגשות.  "הרגע הזה שאת קופצת למים. הבטן מתהפכת מהתרגשות. ואת לוקחת נשימה עמוקה ומבינה שהגיע הרגע להיות אמיצה ולקחת את המושכות על האושר שלך".

על המשמעות של החדשות עבור המשפחה היא סיפרה, "פחדתי להתקשר לאסף לספר לו שדווקא עכשיו שאנחנו עוברים לניו יורק אני מקבלת את האופציה להגישם חלום ולהיות מנחה של ״אהבה חדשה״ אני? אני! כן כן זה נשמע כמו חלום".

"כי זה באמת חלום .אני באה לעבוד קשה ללמוד ולעוף באוויר ולצאת למסע עם רשת 13 שנותנים לי הזדמנות של פעם בחיים. אסף על הקו, "בוא נעבור לפייסטים זה חשוב",  אני אומרת…ומספרת לו ללא נשימה. הוא מסתכל עלי. מחייך מהצד השני של העולם. "אני גאה בך", יורדות לי הדמעות".

אסף זמיר

אסף זמיר צילום: Hadas Parush/Flash90

"אני יודעת שאנחנו נעבור את זה ושבעוד כמה שנים נספר לאסיה את הסיפור על "איך אמא ואבא עשו הכל כדי להגשים את החלומות שלהם ונשארו משפחה אוהבת ויחד" אז אני פה ממשיכה לקחת את האחריות על האושר שלי אני הולכת להנחות את "אהבה חדשה" ולהיכנס לנעליים של לירון וויצמן האגדית".