משפחת נתניהו מגיעה לארץ נהדרת בהרכב מלא

דמויותיהם של איש התקשורת ופרויקטור הקורונה מגיעות לתכנית הסאטירה, יחד עם ראש הממשלה לשעבר. חיים אתגר ביקר אתמול את ממשלת בנט והטיפול שלה בגל החמישי: "האם האנשים האלה שבקושי התמודדו עם בדיקות קורונה יוכלו לעמוד ולנהל אירוע ביטחוני?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/01/22 10:50 יז בשבט התשפב

משפחת נתניהו מגיעה לארץ נהדרת בהרכב מלא
משפחת נתניהו, צילום: ליאור בורג

ארץ נהדרת ממשיכה לגעת בשלל הנושאים שמטרידים את אזרחי ישראל, והערב (ד') יגיעו דמויותיהם של איש התקשורת והמנחה חיים אתגר, לצד פרויקטור הקורונה הפרופסור סלמן זרקא. אתגר פרסם בתקופה האחרונה מספר סרטונים לחשבון הטיקטוק שלו, בהם הוא מבקר את ראש הממשלה נפתלי בנט על הטיפול הלא מוצלח במגפת הקורונה. 

אתמול תקף אתגר את מדיניות הבידודים של הממשלה: "עד עכשיו המדינה היתה בטרפת של בידודים. אנשים שהו תקופות בבידודים עם מחיר כלכלי ונפשי כבד מאוד. והנה הממשלה אומרת מספיקים חמישה ימי בידוד. אז מה זה אומר על מי שישבו תקופה ארוכה בבידוד ועל המחירים שהם שילמו? אני אגיד לכם מה זה אומר: יש בלגן מטורף בקבלת ההחלטות. מה יקרה אם מחר יהיה אירוע ביטחוני חמור שמסכן את ביטחון המדינה? האם האנשים האלה שבקושי התמודדו עם הבדיקות יוכלו לעמוד ולנהל אירוע כזה?", תהה.  

בסרטון מוקדם יותר, אמר אתגר: "לפני שהוא עלה לשלטון לבנט היו את כל הפתרונות איך לנצח את הקורונה והוא אפילו כתב על זה ספר. הוא אמר 'אני יש לי את הפתרונות', כי זה מאוד קל לכתוב ספר ולהגיד את הדברים כשאתה לא ראש הממשלה. עכשיו שהוא ראש הממשלה אין לו בדיוק את הפתרונות, הקורונה היא מורכבת. אז למה לא להתנצל ולהגיד את האמת? גם לך כמו כולם אין באמת פתרונות. מגיע לנו לדעת את האמת כדי להתמודד עם הפניקה הזאת שיש עכשיו בצורה הרבה יותר רגועה". 

עוד נושא רלוונטי שיעלה בפרק הערב הוא הדיווחים אודות עסקת הטיעון הנרקמת בין היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, לבין ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. משפחת נתניהו כבר הופיעה לא פעם בארץ נהדרת, אלא שהפעם יתארח בתוכנית גם הבן אבנר, בגילום של תמיר בר. 

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן