ארץ מאומתת כוכבי ארץ נהדרת שבבידוד חושפים איך יעלו הערב לשידור

חלק משחקני תוכנית הסאטירה של קשת 12 התגלו כחיוביים לנגיף הקורונה, אולם זה לא מונע מהם להמשיך לעבוד. בתיעוד מהבידוד, שני כהן וערן זרחוביץ' מתכוננים לשידור מהבית

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 12/01/22 16:26 י בשבט התשפב

כוכבי ארץ נהדרת שבבידוד חושפים איך יעלו הערב לשידור
ארץ נהדרת , צילום: קשת 12

זן האומיקרון ממשיך לגרום להדבקה מסחררת ולעלייה קשה בתחלואה, כאשר מדי יום נשברים שיאים חדשים שלא נראו מאז פרוץ המגיפה בישראל ומתגלים עשרות אלפי חולים. גם בקרב הברנז'ה המקומית, ניכרת תחלואה, שלמרבה המזל לא משפיעה על לוח השידורים. 

לאחר שהתברר כי ערן זרחוביץ', שמגלם את דמותו של ראש הממשלה נפתלי בנט, נמצא חיובי לנגיף ולא יוכל להשתתף בפרק שישודר ביום רביעי הקרוב, נחשף היום (ד') תיעוד שלו מתכונן לשידור מתוך הבידוד, ואליו הצטרפה גם השחקנית שני כהן, שנדבקה אף היא בקורונה. השחקן טל פרידמן הוקפץ לקאסט והוא יגלם את דמותה של פרופסור גליה רהב. 

כזכור, גם המנחה אייל קיציס סבל מקורונה לפני מספר שבועות ונמצא לו מחליף ברגע האחרון בדמות השחקן עידו רוזנבלום. לאחר שבפעם האחרונה שנעדר, כאשר נולדה לו בת, טל פרידמן נקרא להחליף אותו. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן