גם בעונה ה-19 ארץ נהדרת שומרת על נתוני צפייה מרשימים

תוכנית הסאטירה של קשת עדיין מרגשת את הצופים ומגיעה לראש טבלת הרייטינג השבועית. רשת 13 מגרדת את העשירייה מלמטה עם הישרדות VIP

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 09/01/22 17:55 ז בשבט התשפב

גם בעונה ה-19 ארץ נהדרת שומרת על נתוני צפייה מרשימים
ארץ נהדרת, צילום: מסך ארץ נהדרת, קשת 12

הערוצים המסחריים ממשיכים להתחרות על תשומת לבו של הצופה הממוצע, ולמרות שפע האופציות שכוללות תוכניות מוזיקה, ריאליטי, תחקירים ובידור, נראה שאין תחליף לדבר המוכר והטוב. תוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", שזו לה העונה ה-19 במספר, מככבת עם נתוני צפייה מרשימים ומובילה את הדירוג השבועי עם 19.9 אחוזים. 


גם קבוצת התקשורת קשת מובילה במירוץ, עם 8 מתוך עשר התכניות בטבלה. העונה הרביעית של נינג'ה ישראל הגיעה למקום השני בקרב משפחות יהודיות ופרטים יהודים כאחד, כאשר האחרונים עמדו על 430,000 צופים. רשת 13 לעומת זאת, הצליחה להתברג במקום השביעי בטבלה בקרב פרטים יהודים, עם 369,000 צופים. 

כזכור, מועצת הרשות השנייה החליטה לפני כחודש על קיצורן של מהדורות החדשות בטלוויזיה. כיום משודרות המהדורות החל מהשעה 20:00 ועד לשעה 21:30, באורך של שעה וחצי, וההחלטה התקבלה על רקע תלונות הציבור בעניין והרייטינג השלילי להן זכו המהדורות בחודשים האחרונים.

על פי השינוי, שייכנס לתוקפו החל מהערב, המהדורות יקוצרו ברבע שעה ויסתיימו בשעה 21:15. זהו השלב הראשון בקיצור זמני המהדורה, כאשר בשלב השני המהדורות יקוצרו בעוד רבע שעה ויחזרו לזמן המוכר של שעה עגולה. השלב השני יושלם בראשון לאפריל.

בעבר, בפעם השנייה בלבד בתולדות התוכנית, קיציס נאלץ להיעדר מהמסך. המנחה המיתולוגי חזר מכנס בארצות הברית ואובחן כחיובי לקורונה. לאחר שבפעם האחרונה שנעדר, כאשר נולדה לו בת, טל פרידמן נקרא להחליף אותו, הפעם מי שיגיש את התוכנית במקום קיציס יהיה לא אחר מאשר המגיש והשחקן עידו רוזנבלום, שרק בסוף השבוע סיים להנחות תוכנית הריאליטי המוזיקלית, "הזמר במסכה". מקיציס נמסר כי הוא חש בטוב. גם המנחה הילה קורח שהתה בכנס ואובחנה כחיובית לנגיף.