חברת ההפקות של ליאור רז ואבי יששכרוף נמכרת ב-50 מיליון דולר

חברת ההפקות "Faraway Road Productions" שהקימו ליאור רז ואבי ישככרוף נמכרת לחברה אמריקנית "קנדל מדיה" בסכום מטורף של 50 מיליון דולרים. "מאפשר לנו להאיץ את זה ולקחת חלק בדור הבא"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 11/01/22 18:00 ט בשבט התשפב

חברת ההפקות של ליאור רז ואבי יששכרוף נמכרת ב-50 מיליון דולר
ליאור רז, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

חברת ההפקות שבבעלות ליאור רז ואבי יששכרוף, שיצרו בין היתר את הסדרות "פאודה" ו"פגע וברח" המשודרות בנטפליקס, נמכרת בסכום דמיוני של 50 מיליון דולר לחברה אמריקנית. על פי הדיווחים, הקונה היא "קנדל מדיה" והיא נמצאת בבעלותם של שניים מבכירי דיסני לשעבר.

רק לפני כשבועיים חברת yes חשפה את הסדרות החדשות לשנת 2022, ונמסר כי סדרת הפעולה הישראלית, פאודה, שהגיעה לנטפליקס ואף זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה חוזרת לכבוש את לבבות הצופים.

בעונה הרביעית יוצאים המסתערבים לפעולה במספר יעדים מחוץ לגבולות ישראל ובהמשך לאירועי העונה הקודמת, דורון (ליאור רז) מתמודד עם אשמה כבדה על מות חברו לצוות ועם תחושת כעס ותסכול בעקבות הדחתו מהיחידה. קפטן איוב (איציק כהן) מנסה לחלץ אותו ממצבו הקשה ומגייס אותו למשימת אבטחה "קלילה" בבריסל.

רז ויששכרוף מסרו: "חברת 'Faraway Road Productions' הוקמה כדי להביא תוכן אותנטי ובינלאומי לקהלים בעולם. שיתוף הפעולה עם קווין וטום והיוצים של חברה 'קנדל' מאפשר לנו להאיץ את זה ולקחת חלק בדור הבא של המדיה ובחברה ששמה את היוצרים בקדמה".

צפו בטריילר: