מתי תצא העונה הרביעית של פאודה | עידן עמדי בריאיון

ערב מרגש במיוחד התקיים אתמול בראשון לציון, מיטב האומנים התכנסו כדי לחלוק כבוד למאיר בנאי ושרו לזכרו | תפסנו את הזמר והשחקן עידן עמדי לריאיון קצר: "השוו אותי הרבה למאיר בנאי"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 18/08/21 21:14 י באלול התשפא

מתי תצא העונה הרביעית של פאודה | עידן עמדי בריאיון
עידן עמדי בריאיון לחדשות כיפה, צילום: חדשות כיפה

לא בכל ערב מתכנסים עשרות אומנים, מהטובים במדינה ומופיעים על במה אחת. אבל היה רק אדם אחד שיכל לגרום לזה לקרות והוא היוצר מאיר בנאי זכרונו לברכה. לערב מיוחד שהתקיים לזכרו של היוצר המוערך הגיעו מיטב אומני ישראל וחלקו כבוד וגעגועים. גם הזמר והשחקן עידן עמדי הגיע והעניק לחדשות כיפה ריאיון מיוחד.

פגשנו את עידן עמדי דקות ספורות לפני תחילת ההופעה, ושאלנו אותו איך התחושות להגיע לערב לזכרו של מאיר בנאי, כאומן. "מרגש מאוד, נעם בנאי, הבן של מאיר, הוא חבר קרוב אז אני מרגיש קרבה, אני מתרגש". ענה עמדי.

עידן עמדי במופע המחווה

עידן עמדי במופע המחווה                                                                                                                  צילום: שלומי פינטו

בתשובה לשאלה מה המחשבות שעולות ביחס למאיר שיתף עידן: "אני זוכר שלפני כמה שנים אורנה בנאי אמרה לי שאני מזכיר לה את מאיר. בכלל, בתחילת הקריירה היו המון השוואות ביננו. גם השיר שאני אשיר הערב לזכר מאיר הוא שיר שבצעתי באחד האודישנים לכוכב נולד. השיר נקרא אליה, שיר לא מאוד מוכר אבל שאני מאוד אוהב".

עידן הוא זמר מוערך אבל מפתח גם קריירת משחק מרשימה, בין היתר בסדרה האהובה פאודה. יש הפתעות לקראת השנה החדשה? "הולכת להיות שנה מעניינת, גם במוזיקה, גם בקולנוע עם סרט חדש והשיא עם עונה רביעית של פאודה". ביקשנו ספויילר אבל עידן התעקש לשמור על דיסקטיות ולא חשף אם דמותו "תשרוד" את העונה הרביעית, "נחיה ונראה" הוא ענה, לכם נספר שהעונה הרביעית צפויה להיות מיוחדת ותצולם גם בחו"ל.

מי איש השנה שלך במוזיקה הישראלית, שאלנו את עידן לקראת סיכום השנה במוזיקה, עידן בחר אומן שללא ספק פרץ בצורה מרשימה: "אני מאוד אוהב את רביב כנר" הוא אמר, גם השיר של דנקנר טוב, יש אנשים טובים במוזיקה הישראלית".


(עידן עמדי בקמפיין למען החטופים בעזה).