"ריקוד האש" יהודה לוי הוא "הרב של הנשים" בסדרה החדשה של yes

רמה בורשטיין יצרה סדרה חדשה שעוקבת אחר קהילה חרדית סגורה, כאשר בנו הבכור של האדמו"ר פוגש נערה נואשת בת ה-17, בת לאם חד הורית. גם נועה קולר ועירית שלג, שהשתתפו בסרטיה הקודמים של בורשטיין, יופיעו כאן

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 29/12/21 13:48 כה בטבת התשפב

יהודה לוי הוא "הרב של הנשים" בסדרה החדשה של yes
ריקוד האש, צילום: שלמה גלבר

חברת yes חשפה היום (ד') את הסדרות החדשות לשנת 2022, והכריזה כי תשקיע ביצירה ישראלית סכום חסר תקדים של למעלה מ-100 מיליון שקלים בעשרות הפקות מקור של תוכן ישראלי איכותי. במאית הקולנוע המוערכת, רמה בורשטיין, שיצרה את הסרטים "למלא את החלל" ו"לעבור את הקיר" יוצרת לראשונה סדרת טלוויזיה וגם הפעם היא תעסוק בעולם החרדי. 

במרכז הסדרה המתרחשת בקהילה חרדית סגורה, נתן (יהודה לוי) הוא בנו הבכור של האדמו"ר שהלך לעולמו, ואמור לרשת את תפקידו. אלא שנתן נוהג להיות "רב של נשים", מה שמעיב על קבלתו על ידי הקהילה וגורם למאבק מול אח הצעיר (עידו ברטל). הרב נתן הבטיח לא לחזור לעיסוקו כשהתחתן אבל ההבטחה שלו מופרת כשהוא פוגש את פייגי (מיה עברין) בת ה-17 ברגע אחד נואש שלה כשהוא אינו מצליח לעמוד מנגד.

בעקבות המפגש החיים של שניהם משתנים. הוא מבטיח ללמד אותה לרצות את החיים ולא להיות בודדה ופייגי תובעת את קיום ההבטחה. מערכת יחסים מורכבת ועמוקה נוצרת בין החסידה הצעירה לנתן, בן ה-35 שנשוי ואב לנער בן 18. פייגי גדלה עם אם חד הורית פגועת נפש ובלתי צפויה (נועה קולר) שמאוימת מהקשר הדק שנרקם בין השניים. ככל שפייגי נהפכת עצמאית יותר, כך האומץ שלה גדל והיא מצליחה לעמוד מול קהילה שלמה שמתקוממת מול הרב ודורשת ממנו להפסיק את פעולתו. בהשתתפות: יהודה לוי, מיה עיברין, נועה קולר, עידו ברטל, נאיה בינשטוק, נעמי לבוב, אורי בלופרב, עירית שלג, יהונתן וילוז'ני, גלי רובין, לב לוין, נטע שפיגלמן, נועם פרוסט ועוד.