עורך הדין ברק כהן לוהק לתפקיד לא צפוי בעונה השניה של מנאייכ

ברק כהן יגלם תפקיד קטן במותחן הפשע של כאן 11, והפעם של שוטר לא מושחת דווקא. לפני שנתיים תיעד את עצמו ניגש לנתניהו הבן שישב במסעדה ברחוב אבן גבירול בתל אביב, וקרא לעברו קריאות שונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/21 11:52 יא בטבת התשפב

עורך הדין ברק כהן לוהק לתפקיד לא צפוי בעונה השניה של מנאייכ
ברק כהן, צילום: Flash90

הצילומים לעונה השנייה של מנאייכ החלו בחודש שעבר, והיום (ד') התגלה עוד ליהוק מסקרן במיוחדת לאחר שהסדרה של תאגיד השידור הציבורי נחלה הצלחה גדולה עם סט מרשים שכלל את שלום אסייג, עמוס תמם ועוד, הודיע התסריטאי והיוצר רועי עידן על עוד דמות שתשחק בתפקיד קטן. 

עורך הדין ברק כהן יקח גם הוא חלק בהפקת הסדרה, ובתמונה שהעלה עידן לטוויטר שלו, ניתן לראות את כהן בלבוש מדים משטרתיים, והוא יגלם דמות של "שוטר לא מושחת דווקא", כך עדכן את חדשות כיפה רועי עידן תסריטאי הסדרה. 

כהן,  שנמנה עם מגישי הפינה "פערים של אחרים" בתוכנית של גיא זהר "מהצד השני", הסתבך בעבר בפרשייה לא נעימה, כאשר בית משפט השלום בתל אביב נעתר לבקשת אבנר נתניהו, בנו של ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו, והוציא צו מניעת הטרדה נגדו. הצו התקבל לאחר שכהן תיעד את עצמו ניגש לנתניהו הבן שישב במסעדה ברחוב אבן גבירול בתל אביב, וקרא לעברו קריאות שונות.  השופט קבע כי "התנהגותו של כהן עולה עד כדי הטרדה מאיימת".

העונה השנייה שתשודר במהלך 2022, תחל בדיוק מהמקום בו הסתיימה העונה הראשונה: מציאת גופתו של רוסלן מנחמוב, סצינת הסיום בעונה 1,  שואבת את טל בן הרוש (לירז חממי) בחזרה אל תיק ברק הראל (עמוס תמם) ויחד איתה את איזי (שלום אסייג) שמוזעק לשוב מהפנסיה. איזי מוצא את עצמו שוב ראש בראש מול חברו הטוב לשעבר, והמערכת שוב מנסה לסכל את מאמציו להשיג צדק. בסיבוב הזה הכול יהיה אישי יותר, מדמם יותר ומסובך יותר.