"תנו לאכול": שלום אסייג איים לעזוב את הסט של מנאייכ וזאת הסיבה

הניצבים המשתתפים בסדרה לא הורשה לאכול יחד עם השחקנים ונלקחו להם צלחות האוכל מהידיים. השחקן שלום אסייג נחלץ לעזרתם ואיים לעזוב את הסט אם הם לא יורשו לאכול

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/21 14:12 י בטבת התשפב

"תנו לאכול": שלום אסייג איים לעזוב את הסט של מנאייכ וזאת הסיבה
מנאייכ, צילום: איציק בירן ואלירן אביטל

צילומי העונה השנייה של "מנאייכ" החלו לא מזמן, אך אירוע חריג שקרה אתמול (ב') מעיב על החגיגה: ניצבים שמשתתפים בסדרה לא הורשו לאכול יחד עם השחקנים. השחקן שלום אסייג שהבחין בנעשה דרש מההפקה שתאפשר להם לאכול, כמו לשחקנים. על פי הדיווח של רן בוקר ב-ynet, אסייג איים כי הדבר לא יעשה הוא יעזוב את הסט מיידית.

"מנאייכ", שעלתה לשידור באוגוסט 2020, היא אחת הסדרות המצליחות ביותר של תאגיד השידור הציבורי. הסדרה עלתה לפני יותר משנה ונחלה הצלחה גדולה עם סט מרשים שכולל את שלום אסייג, עמוס תמם, אורנה פיטוסי ועוד. יוצר הסדרה והכותב הוא רועי עידן, כשאת הסדרה מביים אלון זינגמן.

ניצבים שהיו על הסט בראשון לציון סיפור ל-ynet: "התחלנו מוקדם בבוקר את יום הצילומים. בזמן ארוחת הצהריים ניגשנו לקייטרינג לאכול ואנשי ההפקה הוציאו לנו את הצלחות מהידיים ואמרו לנו: 'אתם ניצבים, לכם יביאו חמגשיות אחר כך'". 

"פשוט לא נתנו לנו לאכול' זה היה ממש מביך והתחילו צעקות. שלום אסייג שישב לאכול ראה את זה, קם, צעק על המפיקים והכריח אותם לתת לנו לאכול. בהתחלה הם לא הסכימו ואז הוא אמר להם שאם לא נותנים לכולנו לאכול - הוא הולך הביתה", הוסיפו.

אח של שלום, מני, צייץ בטוויטר אחרי פרסום המקרה, וכתב: "אח שלי ואני גאה בו!!!! והורינו ע״ה גאים בו! דרך ארץ קדמה לכל סדרת טלוויזיה!".