מצעד התגובות להגדרת ה"ביביזם" של דנה וייס | צפו ודרגו

אשת התקשורת המציאה הגדרה למי שבחרו בבנימין נתניהו, "'ביביזם' - כשירצו לדבר על וולגריות, הסתה ובעיטה בכל הכללים הממלכתיים", וספגה ביקורת קשה | אלי ציפורי: "גזענית מכוערת ומרושעת". אסנת מארק: "את ילדה קקה!"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/10/21 21:46 יא בחשון התשפב

מצעד התגובות להגדרת ה"ביביזם" של דנה וייס | צפו ודרגו
דנה וייס, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפרשנית המדינית של חברת החדשות, דנה וייס, החליטה להגיד בתכנית אולפן שישי את המונח 'ביביזם', וזכתה לביקורת חריפה ולא נעימה בכלל. "עוד מוקדם לדעת מה באמת יהיה חלקו של נתניהו בספרי ההיסטוריה. על ערך אחד כבר אפשר להסכים. בספרי ההסיטוריה יהיה ערך שיקרא 'ביביזם' - כשירצו לדבר על וולגריות, הסתה ובעיטה בכל הכללים הממלכתיים, אז ידעו שזה הביביזם", אמרה וייס בלהיטות במהלך השידור ביום שישי.

העיתונאי ינון מגל כתב לה: "הבבונית הוולגרית דנה וייס, שנתפסה לא פעם במפגני חוסר מודעות עצמית מביכה, מרשה לעצה להגדיר מהו 'ביביזם'".

חברת הכנסת אוסנת מארק: "דנה וייס, את חושבת שכולנו בבונים, כסילים, מנשקי קמעות, עדר עיוור של בוטים חסרי חוליות. אז תרשי לי לתאר אותך ולהחמיא לך במילים שמצוטטות מפיה של אישה מלאת קלאס, ממלכתיות ואלגנטיות - את ילדה קקה!".

העיתונאי שמעון ריקלין אמר כי מדובר בהסתה: "האמירה הנבזית של דנה וייס מסמלת שלב חדש בחדשות 12: מסתם דיווחים לא נכונים או מגמתיים. להסתה מפורשת נגד ציבור ענק בימין. כנראה שהם לוקחים קשה מדי את 0 התמיכה בבניטו".

גם אלי ציפורי הגיב: "דנה וייס מגדירה ערך היסטורי: 'ביביזם' שווה לשיטתה אוטומטית לוולגריות. דנה וייס היא גזענית מכוערת ומרושעת והיא גם בן אדם וולגרי מאוד".

העיתונאי נעם פתחי, כתב: "ליד הערך 'דנה וייס' יהיה רשום 30 שנה של עיתונאות, 0 סיפורים, 0 משקל סגולי, 6-7 פאדיחות מביכות ו 980,000 לירלורי הטיית ראש למראה פסאדו עיתונאות וכמות זהה של הקלטות "'זה מה שתגידי' מהווטסאפ של חיים סבן". 

בנו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, יאיר, הגיב גם הוא, כמובן, ושיתף סרטון של דנה וייס מנסה להידחף לשידור החי של כתב ערוץ חדשות מאיחוד האמירוית ביום בו נחתמו הסכמי אברהם בארצות הברית: "ראיתי שאתמול באולפן ההסתה והרעל הקבוע של יום שישי של ערוץ השלטון 12 (אני לא צופה כמובן, הקטע רץ בטוויטר), דנה וויס הטיפה לנתניהו על וולגריות?!??!?".

 האחרונה להגיב היום, היתה חברת הכנסת קטי שיטרית: "בגיניזם, שמיריזם, ביביזם! זאת השיטה שלהם! זה לא יעזור להם!".