יש אישור: ערוץ 20 עובר לאפיק 14, מי הסרוג שמצטרף?

זה היה באוויר הרבה זמן ובסוף השבוע האחרון הגיע האישור, מועצת הרשות השנייה אישרה את זכייתו של ערוץ 20 במכרז על אפיק 14 בשלט. עיתונאי סרוג מצטרף לסגל הערוץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/07/21 17:39 טז באב התשפא

יש אישור: ערוץ 20 עובר לאפיק 14, מי הסרוג שמצטרף?
אולפני ערוץ 20, צילום: יחצ

מועצת הרשות השנייה אישרה בסוף השבוע האחרון את זכייתו של ערוץ 20 במכרז על אפיק 14 בשלט. הזכייה במכרז כוללת את השידור באפיק 14, שנכבה לאחר מיזוג ערוץ 10 עם רשת, וגם הפצה במרבב הישן (עידן +), שמשמעותו היא תפוצה לכרבע מיליון בתי אב בישראל.


לאחר שמועצת הרשות השנייה בחנה את הנושא, המועצה סבורה כי ערוץ 20, עומד בתנאים הנדרשים בחוק הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, התש"ן - 1990, לשם קבלת רישיון קבוע אמרו לערוץ 20 ברשות השידור. 

המעבר לאפיק 14 יתקיים, על פי דרישת הרשות השנייה, לאחר החגים. במסגרת ההערכות למעבר זה, צפוי הערוץ לקיים שינויים נוספים, לשדרג את שידורי הערוץ ולצרף אנשי תקשורת חדשים לשורותיו, על מנת לנסות ולעמוד בסטנדרטים של המתחרים.

במסגרת ההערכות למעבר לאפיק 14 בשלט, מערכת ערוץ 20 מתחדשת בדסק תחקירים, אותו יוביל העיתונאי עקיבא ביגמן (39). ביגמן היה ממייסדי אתר 'מידה' שם שימש ככתב ועורך ראשי, כתב התחקירים ב'ישראל היום' וכיום עורך מדור הדעות בעיתון. 

אבי שמידט, מנכ"ל הערוץ מסר כי: "המעבר לאפיק 14 הוא הזדמנות להמשיך ולהוביל לשינוי אמיתי בשיח התקשורתי בישראל. דסק התחקירים יעסוק בהפקת תכנים חשובים ורלוונטיים לציבור הישראלי".

עקיבא ביגמן אמר על המינוי: "שמח להצטרף לצוות ערוץ 20 ולקחת חלק פעיל על ידי יצירת תחקירים עיתונאיים מקצועיים ומשמעותיים".


(בנט בערוץ 20).