עירית לינור חוזרת לערוץ 20

אחרי שהייתה חברת פאנל בתכנית "הפטריוטים", אשת התקשורת מקבלת משבצת מרכזית בערוץ ותגיש את רצועת שבע בערב מכיכר הבימה. "שמחה לחזור לערוץ 20, שמחה לחבור לריקלין, וגם כיכר הבימה היא אחלה מקום"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 17/11/20 11:24 א בכסלו התשפא

עירית לינור חוזרת לערוץ 20
עירית לינור, צילום: ללא קרדיט

אשת התקשורת, עירית לינור, חוזרת לערוץ 20 עם משרה חדשה ונחשקת - הגשת רצועת שבע בערב לצדו של שמעון ריקלין. לינור הופיעה מספר פעמים בערוץ ואף הייתה חלק מפאנל אנשי התקשורת של התכנית "הפטריוטים". כעת היא חוזרת לערוץ ותגיש את את הרצועה  מכיכר הבימה שבתל אביב.

לינור בין היתר ידועה בזכות הגשתה של התכנית 'המילה האחרונה' בגלי צה"ל, והטור השבועי במוסף השבת של ישראל היום. לינור הודתה על חזרתה לערוץ וכתבה: "אני שמחה לחזור לערוץ 20, שמחה לחבור לריקלין, וגם כיכר הבימה היא אחלה מקום".

https://www.youtube.com/watch?v=ZlOB3YJfTUE

מנכ"ל הערוץ, אבי שמידט, ברך את לינור: "עירית לינור היא קול יצירתי, אינטלקטואלי וייחודי בתקשורת הישראלית, אנו שמחים על הצטרפותה לנבחרת המגישים של ערוץ 20 ומבטיחים להמשיך ולפעול כדי להביא לצופינו מסך ייחודי ומעניין שמבטא את הקול של העם".

אל המברכים נוסף מי שיגיש לצדה את הרצועה, שמעון ריקלין: "עירית לינור חברתי היקרה. ברוכה הבאה לערוץ 20 ", והביא אזהרה קטנה: "תכיני אפוד קרב לשידורים המשותפים שלנו מהבימה. וכהרגלך תתני בראש. בהצלחה!"