דנה וייס בעימות עם ח"כ אמסלם: "אל תנופף ביד" | צפו

שר הדיגיטל לשעבר כינה בריאיון את בנימין נתניהו ראש הממשלה, "בשבילי הוא תמיד ראש הממשלה", על בנט אמר: "הוא בעצם לא לגיטימי כראש ממשלה עם 6 מנדטים". בהמשך תקף את דנה וייס: "שמעתי אותה חוגגת, שמחה, אומרת איזו ממשלה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/21 21:58 ד בתמוז התשפא

דנה וייס בעימות עם ח"כ אמסלם: "אל תנופף ביד" | צפו
ח"כ אמסלם, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ח"כ דודי אמסלם מהליכוד, שר הדיגיטל בממשלה היוצאת, הגיע הערב (ב') לראיון באולפן חברת החדשות. הריאיון החל בשאלה על אי קיום הטקס המסורתי של חילופי ראשי הממשלה ופגישת החפיפה הקצרה בת חצי השעה שנערכה בין ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו וראש הממשלה הנכנס, נפתלי בנט. 

כבר בתחילת הריאיון עלו הטונים והרוחות סערו, לאחר שאמסלם התעקש לכנות את נתניהו ראש הממשלה: "בשבילי הוא תמיד ראש הממשלה". על בנט אמר: "הוא בעצם לא לגיטימי כראש ממשלה בגלל שלא יכול היה להיות במדינת ישראל, גם אם זה חוקי, שראש ממשלה עם 6 מנדטים". 

לאחר הדברים על בנט ועל רקע החיוכים בשידורי האתמול בערוצי החדשות, החל אמסלם לתקוף את הפרשנית המדינית דנה וייס: "שמעתי את דנה חוגגת, שמחה, אומרת איזו ממשלה". בהמשך אמר למראיין עודד בן עמי: "תבין מה קרה פה, אתם יודעים את האמת, אתה, דנה, כולם יודעים אבל אתכם זה לא מעניין, היתה לכם משימה". בן עמי השיב בכעס: "אל תאמר מה מעניין אותי ואת דנה". 

אמסלם לא נתן לשידור להתנהל והמשיך לתקוף: "אתם הרי חלק מהמשחק, כל כלי התקשורת מגויסים בתוך המערכת הפוליטית. אתם לא איזה גוף נטרלי שמדווח. אתם חלק מהמערכה הזו. אתה יכול לכעוס, מה אתה אומר לי. אתה אומר לי מה לומר לאחר שאתה מזמין אותי לפה, ולא נותן לי את הכבוד".

במהלך הוויכוח הלוהט, התייחס שוב לשמחה שנראתה אתמול באולפנים לאחר השבעת בנט, ותקף את וייס. "ראיתי אותה שמחה!". הפרשנית השיבה בכעס: "אתה לא תגיד 'ראיתי אותה'. יש לי שם". במהלך דבריו נופף אמסלם בידיו, וייס צעקה: "אני מבקשת שלא תחליט אם אני שמחה או לא, ואם אתה יכול בבקשה, כשאתה מדבר איתי אל תנופף ביד כי זה לא נעים" אמסלם השיב: "אני מדבר ככה, אם אתם רוצים אל תזמינו אותי". 

דנה וייס. נעצר חשוד שאיים על חייה

דנה וייסצילום: Yonatan Sindel/Flash90